Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور ارزیابی سطح آمادگی جسمانی نیروهای امداد و گازبان برای پاسخ، واکنش و اقدام در محیط کار با توجه به نوع کار و ماهیت شغلی آنان مطابق دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران، از طریق برگزاری آزمون آمادگی جسمانی در 4 روز با همکاری واحدهای بهره برداری و HSE انجام شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، عباس شمس اللهی در جریان بازدید از این آزمون، افزود: مواد این تست شامل بارفیکس، پرش جفت پا، دراز نشست، دو 45 متر و دو 540 متر بوده که در این آزمون میزان سرعت و قدرت انفجاری ماهیچه ها، استقامت و چابکی نیروهای امداد و گازبان توسط داوران ارزیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه در مرحله اول این آزمون مجموعاً 125 نفر از پرسنل امداد و گازبان استان شرکت کرده اند، اظهار داشت: آزمون پرسنل شهرستانهای حوزه مرکز و شمال استان و همچنین نواحی مهران، صالح آباد و ملکشاهی در دو گروه در شهر ایلام برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه آزمون پرسنل شهرستانهای حوزه جنوب استان که شامل دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر می باشد نیز در دو گروه در شهر آبدانان انجام شد، تصریح کرد: داوری و نظارت این موضوع توسط هیأت آمادگی جسمانی تربیت بدنی استان انجام شده است و در این راستا  پنج نفر از داوران برجسته استان برای همکاری و اجرای این ارزیابی، تعیین شدند .

شمس اللهی با بیان اینکه در مدت زمان اجرای این آزمون، یکدستگاه آمبولانس به همراه پزشک و پزشکیار برای شرایط اضطراری پیش بینی شده بود، خاطرنشان کرد: به منظور رعایت شرایط موجود در خصوص ویروس کرونا، علیرغم وضعیت آبی استان پروتکل های بهداشتی و پیشگیری رعایت شده و با تب سنجی و استفاده از نرم افزار ماسک غربالگری کلیه نفرات انجام شد.

وی ادامه داد: نتایج برگزاری این آزمون بر اساس جدول و دستورالعمل مذکور مشخص و نیروها ضمن شناخت وضعیت خود، برنامه ریزی های آتی برای حفظ و بهبود شرایط و آنالیزهای لازم انجام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز ایلام سطح آمادگی جسمانی تست ورزشی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی