Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از تعیین جریمه ۱۶۲۰ میلیارد ریالی برای محکومیت پرونده یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد شامپوی تاریخ گذشته که چندی پیش توسط بازرسان اتاق اصناف کشف شده بود خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماستان تهران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، احمد جعفری نسب از صدور رای دادگاه در پرونده یک میلیون و 200 هزار عدد شامپوی تاریخ گذشته خبر داد و گفت: طبق حکم دادگاه محتکر شامپوی تاریخ گذشته باید 1620 میلیارد ریال جریمه بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف در مهرماه امسال موفق به کشف انباری بزرگ فاقد پروانه کسب در یک دامداری شدند که به دلیل ممانعت از ورود بازرسان توسط مالک با کمک و همراهی عوامل کلانتری بخش قلعه‌نو شهرستان ری از محل دامداری بازدید و مقادیر زیادی شامپوی تاریخ گذشته کشف و پرونده جهت بررسی به مراجع قضایی ارجاع شد.

افزایش 25 درصدی جریمه قطع درختان در سال 1400+جزئیات84 تریلیون ریال جریمه در بازرسی از انبارها تعیین شدفروشگاه‌های زنجیره‌ای ری از ابتدای دی‌ماه 520 میلیون ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: با توجه به رای صادره از سوی قاضی پرونده اقدام متهم قطعاً موجب ورود خسارت بهداشتی، درمانی و جسمی به آحاد جامعه می‌شود و نگهداری کالا موجب خروج ارز و خسارت مالی سنگین به سیستم پولی و بانکی شده است.

جعفری نسب تأکید کرد: مالک این انبار با تغییر لیبل کالا و تعویض جعبه‌ها اقدام به عرضه کالاهای فاسد در بازار می‌کرد که موجب صدور رأی مبنی بر پرداخت جریمه 2 برابر ارزش کالاها و تعیین تکلیف کالاها بر اساس دستور و نظر کارشناسان سازمان غذا و دارو شد.

انتهای پیام/ح

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان تهران ریال جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد