Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی ایران خودرو خراسان، آیین پایانی یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار و شرکت ایران خودرو خراسان موفق به دریافت تندیس سیمین این دوره شد.

مهندس زاهدی‌فرد، مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان همسویی شرکت با استانداردهای مالی روز دنیا را هدف از حضور در جایزه ملی مدیریت مالی ایران دانست و افزود: بهبود بهره‌وری، ارتقای زیرساخت‌ها، شفافیت و سلامت اداری در حوزه مالی در جهت تحقق اهداف سازمان و برنامه‌های ابلاغی گروه صنعتی ایران خودرو از مهم‌ترین راهبردهای مدیریت مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان است که کسب اینگونه موفقیت‌ها نشان از دستیابی به اهداف مشخص‌شده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود پردره، مدیر مالی و اقتصادی شرکت هم در این باره گفت: شرکت ایران خودرو خراسان در حالی موفق به کسب رتبه یک سطح تندیس سیمین در این دوره شده است که سومین سال حضور خود در جایزه ملی را تجربه می‌کند. کسب این رتبه نشان از کیفیت کار گروهی و سیستمی شرکت است که باعث شده شرایط لازم برای حضور در این ارزیابی فراهم شود.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های خبرگان مالی در کشور با نظارت مستقیم وزارت اقتصاد و دارایی برگزار می‌شود و جوایزی در سطوح تندیس (شامل زرین، سیمین و بلورین)، تقدیرنامه (شامل سه ستاره، دو ستاره و تک ستاره) و گواهینامه ارائه می‌کند.

شرکت ایران خودرو خراسان از ۱۳۹۷ در سه سال پیاپی در فرایند جایزه ملی حضور یافته که حاصل آن، اخذ تندیس بلورین در نهمین دوره و تندیس سیمین در دوره‌های دهم و یازدهم بوده است، با این تفاوت که در دوره یازدهم با کسب بیشترین امتیاز ممکن، حائز رتبه یک سطح تندیس و پنجمین شرکت برتر در سطح ایران شده است.

کد خبر 585966 برچسب‌ها استان خراسان رضوی ايران خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی ايران خودرو جایزه ملی مدیریت مالی ایران شرکت ایران خودرو خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود