Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:48:37 GMT

گزارش زنده؛ گل‌گهر 0- پرسپولیس 0

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۴۰۸۷

گزارش زنده؛ گل‌گهر 0- پرسپولیس 0

سیرجانی‌ها در تلاش برای گرفتن سه امتیاز خانگی مقابل پرسپولیسی هستند که به دنبال گرفتن امتیاز و صعود به صدر جدول است.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر پس از شکست مقابل تراکتور، در سه دیدار اخیرش یک مساوی و دو پیروزی به دست آورد تا شرایط خود را بهتر کند، اما سیرجانی‌ها برای اینکه نیم‌فصل اول را با حضور در رده چهارم جدول به پایان برسانند و صعود دو پله‌ای داشته باشند، باید اکنون که به مصاف پرسپولیس رفته‌اند، به برتری برسند یا حتی به تساوی رضایت دهند ولی در آن سوی میدان شاگردان گل‌محمدی نیز نمی‌خواهند در آخرین بازی دور رفت شکست بخورند و در تلاش هستند با گرفتن سه امتیاز برابر گل‌گهر به قهرمانی نیم‌فصل برسند؛ هرچند مساوی هم آنها را در رده اول قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


معوقه هفته دهم لیگ برتر؛ جمعه: 99/12/01 ؛ ساعت 15:40
ورزشگاه: سردار شهید سلیمانی تبریز/ بدونِ تماشاگر
داور: محمدحسین زاهدی‌فر/ کمک‌ها: سعید علی‌نژاد و فرهاد فرهادپور؛ داور چهارم: علی احمدی/ کمک داوران پشت دروازه: حسن اکرمی و حسین زیاری/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان.

 


گل‌گهر سیرجان

مهرداد بشاگردی سید علیرضا ابراهیمی آرمین سهرابیان بهنام برزای میلاد زکی‌پور علیرضا علیزاده احمدرضا زنده‌روح رضا محمودآبادی علی‌اصغر عاشوری سعید صادقی یونس شاکری

سرمربی: امیر قلعه‌نویی


پرسپولیس

حامد لک کمال کامیابی‌نیا سید جلال حسینی مهدی شیری سعید آقایی میلاد سرلک احمد نوراللهی سیامک نعمتی احسان پهلوان وحید امیری امید عالیشاه

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 


لحظات حساس:


 

 


در حاشیه:


* گادوین منشا، مهاجم گل‌گهر به دلیل محرومیت در فهرست تیمش مقابل پرسپولیس حضور ندارد، اما بازی مقابل باشگاه سابق خود را از نزدیک تماشا می‌کند.
* امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر بخاطر محرومیت در کنار زمین دیده نمی‌شود.
* ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی اخیرش تغییری نداشته است.

گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان پرسپولیس تهران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم