Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی احزاب و گروه های مختلف گفت: ما باید در ابتدا برای مشارکت گسترده مردم تلاش کنیم، مسلما مقام معظم رهبری هم به مشارکت پایین راضی نیستند و بارها بر حضور گسترده در انتخابات تاکید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم باید در یک فضای شفاف و با مشارکت بالا در انتخابات حضور پیدا کنند و بعد هنر ما باید این باشد که افراد خوب و اصلح را معرفی کنیم.

پورمحمدی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: من قبلا گفتم که نوع نگاه لیبرالی، امنیتی، نظامی و پدرسالانه هیچ کدام مطلوب ما نیست، منظور ما نوع این نگاه در مدیریت است ولی نگفتیم اگر کسی نظامی است یا سابقه قضایی دارد نباید کاندید شود. اما رویکرد و نگاهی که می خواهد با آن مدیریت کند مهم است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: برخی به پدرخواندگی حمله می کنند ولی می خواهند خودشان مخفیانه این مدل را پیگیری کنند و یک دفعه در آخر انتخابات نظر خود را تحمیل می کنند. دوره این مدلها گذاشته و اینگونه مدلها دیگر مقبولیت ندارد و ما نمی توانیم از این مدلهای منسوخ شده استفاده کنیم. 

وی درباره نوع نگاه شورای وحدت اصولگرایان به انتخابات هم افزود: در این شورا روی هیچ فردی بحثی نشده است، تلقی ما این است اگر آقای رئیسی کاندیدا شود میل و نظر شورای وحدت به سمت ایشان است، ولی دیگر روی هیچ فردی بحثی نشده است.

پورمحمدی تاکید کرد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه نشوند ما ممکن است با تعدد کاندیداها روبرو شویم و اینگونه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت هنر مدیریت انتخابات مصطفی پورمحمدی شورای وحدت جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری عصر دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سرناظران شعب، بازرسان و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی و عوامل اجرایی و انتظامی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم. سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات بیان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تاکنون ۲۹ جلسه ستاد انتخابات با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

ولی پوری با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسوولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم. انتخابات در این نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه افرادی که مسوولیتی در این حوزه دارند، برای پرشورتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

کد خبر 6092501

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم