Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی احزاب و گروه‌های مختلف گفت: ما باید در ابتدا برای مشارکت گسترده مردم تلاش کنیم، مسلما مقام معظم رهبری هم به مشارکت پایین راضی نیستند و بار‌ها بر حضور گسترده در انتخابات تاکید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم باید در یک فضای شفاف و با مشارکت بالا در انتخابات حضور پیدا کنند و بعد هنر ما باید این باشد که افراد خوب و اصلح را معرفی کنیم.

پورمحمدی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: من قبلا گفتم که نوع نگاه لیبرالی، امنیتی، نظامی و پدرسالانه هیچ کدام مطلوب ما نیست، منظور ما نوع این نگاه در مدیریت است، ولی نگفتیم اگر کسی نظامی است یا سابقه قضایی دارد نباید کاندید شود. اما رویکرد و نگاهی که می‌خواهد با آن مدیریت کند مهم است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: برخی به پدرخواندگی حمله می‌کنند، ولی می‌خواهند خودشان مخفیانه این مدل را پیگیری کنند و یک دفعه در آخر انتخابات نظر خود را تحمیل می‌کنند. دوره این مدل‌ها گذاشته و اینگونه مدل‌ها دیگر مقبولیت ندارد و ما نمی‌توانیم از این مدل‌های منسوخ شده استفاده کنیم.

وی درباره نوع نگاه شورای وحدت اصولگرایان به انتخابات هم افزود: در این شورا روی هیچ فردی بحثی نشده است، تلقی ما این است اگر آقای رئیسی کاندیدا شود میل و نظر شورای وحدت به سمت ایشان است، ولی دیگر روی هیچ فردی بحثی نشده است.

پورمحمدی تاکید کرد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه نشوند ما ممکن است با تعدد کاندیدا‌ها روبرو شویم و اینگونه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب و تشکل ها انتخابات ریاست جمهوری جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد

سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران‌های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه روسیا الیوم، پیر لودامار، مسئول واحد مین‌روبی سازمان ملل اظهار کرد: تخمین زدیم که ۳۷ میلیون تن آوار یا حدود ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وی افزود: با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون، آواربرداری ۱۴ سال طول می‌کشد.

این مسئول سازمان ملل همچنین هشدار داد: حداقل ۱۰ درصد از مهمات شلیک شده منفجر نمی‌شود و بنابراین تهدیدی دائمی برای مردم، تیم‌های تخلیه‌کننده قربانیان از زیر آوارها و همچنین کارگرانی است که وظیفه آواربرداری را دارند.

در همین راستا، منابع خبری از تخریب گسترده شبکه آب و فاضلاب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و از بین بردن محصولات کشاورزی این شهر توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کد خبر 748408

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد