Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها نشست های متعددی بین اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به میزبانی برخی روسای هیات های استان ها و یا مدیران باشگاهی و حتی نهادهای مرتبط با فوتبال در راستای شناخت بهتر کاندیداها برگزار می شود اما میزبانی باشگاه دولتی پیکان از جلسه تعدادی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال خبرساز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گویا فردا نشستی به میزبانی باشگاه پیکان در ارتباط با انتخابات پیش رو برگزار می‌شود که تعدادی از نامزد‌های انتخابات فدراسیون فوتبال در آن حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسنا نوشته که این جلسه برای حمایت از کاندیدایی خاص در بخش ریاست و همچنین برخی از کاندیدا‌های مورد حمایت باشگاه پیکان برگزار می‌شود. این در حالی است که اکبر محمدی مدیرعامل این باشگاه هم جزو نامزدهای کرسی هیات رییسه فدراسیون در بخش نمایندگان باشگاه ها محسوب می شود.

به نوشته این خبرگزاری در پایان این نشست قرار است اسامی نامزد‌های مورد نظر به عنوان افراد منتخب مورد نظر مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران معرفی شوند که در نوع خودش عجیب به نظر می رسد چرا که بعید است مدیران عامل باشگاه هایی که نامزد حضور در هیات رییسه هستند با عدم رای در نشست فردا، از انتخابات دهم اسفند کنار بکشند چون در نهایت این مجمع خواهد که انتخاب قطعی و نهایی را انجام خواهد داد پس چنین شائبه ای از اساس نمی تواند صحیح باشد.

این رسانه در نهایت کار را به ورود مدیرعامل کارخانه کشانده و نوشته است؛ انتظار می‌رود مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو به عنوان یک نهاد دولتی، از صرف بودجه و امکانات شرکت ایران خودرو که متعلق به کارگران و عموم مردم است در جهت حمایت از یک کاندیدای خاص انتخابات فدراسیون فوتبال، جلوگیری به عمل بیاورد. 

این رسانه رسمی منظور مستقیم و شفاف خود درباره کاندیدای مدنظر را مطرح نکرده و مشخص نیست دقیقا در این نشست قرار است که به بنفع کدام کاندیدا رای جمع آوری شود؟ پیچیدگی انتخابات فدراسیون فوتبال با نزدیک شدن به دهم اسفند هر روز بیشتر می شود و همانطور که تابناک قبلا نوشته بود ائتلاف های مختلفی از جمله بلوک های قومی و منطقه ای نیز در حال شکل گیری است و نمی شود رای حدودی نامزدها را هم قبلا از شمارش آراء پیش بینی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسلام قلعه قیام مردم تبریز گادوین منشا لیله الرغائب سی سخت زلزله انتخابات فوتبال نشست انتخاباتی تابناک ورزشی اسلام قلعه قیام مردم تبریز گادوین منشا لیله الرغائب سی سخت زلزله فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

بایرن مونیخ برای خرید یوناتان تا نیاز به فروش یکی از مدافعانش دارد

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ به یوناتان تا به عنوان یک مدافع میانی با تجربه و کسی که درون زمین می‌تواند با هم‌تیمی‌اش به خوبی ارتباط برقرار کند، علاقه‌مند هستد.

با این حال باواریایی‌ها برای جذب این ملی پوش آلمانی 28 ساله نیاز به فروش یک مدافع دارند و یکی از گزینه‌ها نیز دایو اوپامکانو است. همچنین انتظار می‌رود ارزش او در حدود 20 میلیون یورو باشد زیرا تنها یک سال دیگر از قرارداد یوناتان تا با بایرلورکوزن باقی مانده است. پینی زهوی ایجنت او در حال مذاکره با باشگاه‌های علاقه‌مند است. همچنین کریستین فالک از بیلد نیز تأیید کرده در صورت جذب یوناتان تا، اوپامکانو گزینه فروش این باشگاه خواهد بود. از قرارداد او هنوز دو فصل دیگر باقی مانده است.

بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا یوسیپ استانیشیچ فروشی نیست

با منتشر شدن شایعاتی درباره علاقه بایرن مونیخ به یوناتان تا، ابتدا گفته شد گزینه فروش این باشگاه برای ایجاد فضای خالی در ترکیب، یوسیپ استانیشیچ است. این بازیکن در حال حاضر تا پایان فصل برای بایرلورکوزن بازی می‌کند و سپس به مونیخ باز می‌گردد.

با این حال توبی آلتشفل از بیلد گزارش داده بایرن مونیخ در حال حاضر قصدی برای فروش یوسیپ استانیشیچ ندارد و برای فصل آینده، روی این بازیکن 24 ساله اهل کرواسی حساب باز کرده‌اند. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟