Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:17:42 GMT

نام نصیرزاده از جمع مربیان انستیتو کشتی حذف شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۴۳۹۸

نام نصیرزاده از جمع مربیان انستیتو کشتی حذف شد

در پی تصمیمات فدراسیون کشتی و پس از برگزاری دو کلاس مربیگری در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان، مربیانی که فعالیتی در باشگاه ها نداشتند از جمع مربیان انسیتتو کشتی حذف و دفترچه مربیگری آن ها باطل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در سفر به استان ها مبنی بر حذف مربیان غیر فعال از کشتی و اعلام این تصمیم به انستیتو کشتی، مقرر شد پس از برگزاری کلاس های مربیگری در استان ها، نام مربیانی که فعالیتی ندارند از جمع مربیان انستیتو کشتی حذف و دفترچه مربیگری آن ها باطل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی با تأیید این خبر گفت: پس از برگزاری کلاس استاژ و کنترل مربیان در استان سیستان و بلوچستان که در چند روز گذشته برگزار شد، رئیس هیأت کشتی زاهدان که به دلیل کارهای اجرایی، فعالیت مربیگری نداشت از جمع مربیان انستیتو کشتی خارج شد.

وی ادامه داد: همچنین دیروز و امروز (جمعه) کلاس مربیگری در استان کرمان در حال برگزاری است که عبدالمهدی نصیرزاده به دلیل حضور نداشتن در این کلاس و همچنین عدم فعالیت در باشگاه ها دفترچه مربیگری اش باطل و نام وی نیز از لیست مربیان انستیتو کشتی خارج شد.

عبدالمهدی نصیرزاده از کشتی گیران خوب دهه 80 استان کرمان بوده و از سال 88 دفترچه مربیگری دریافت کرده ولی به دلیل فعالیت های اجرایی از جمله مدیریت تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، ریاست سازمان لیگ  فدراسیون کشتی و ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مشغله بالای کاری فرصت حضور در باشگاه های کشتی و تمرین به کشتی گیران را نداشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مربیان انستیتو کشتی فدراسیون کشتی جمع مربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند