Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با وایادولید حضور پیدا کرد.

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار شنبه شب تیمش مقابل وایادولید که از ساعت 23:30 در ورزشگاه خوزه زوریا برگزار خواهد شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان گفت:

اگر از حالا به فکر بازی چهارشنبه شب باشیم، اشتباه کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه یک بازی در لالیگا داریم و این مهم ترین پیشآمد برای ماست. مترکز هستیم و هفته فوق العاده ای داشته ایم، بنابراین حالا وقت آن است که تمام چیزهایی که تمرین کرده ایم را در زمین به نمایش بگذاریم.

از بیرون، همیشه صحبت هایی در مورد بازیکنانی که به رئال مادرید می آیند می شود. اینجا رئال مادرید است و همیشه چنین صحبت هایی مطرح می شود، و هیچوقت پایانی نخواهد داشت. ما اینجا فقط روی تیم خود کار می کنیم، و روی بازی های پیش رو تمرکز کرده ایم چون در برنامه روزمره خود به اندازه کافی چیزهایی برای فکر کردن داریم و به مسائل دیگر توجه نمی کنیم.

وضعیت کریم بنزما

او کمی احساس ناراحتی می کرد، که دیروز به وجود آمده و فردا بازی نخواهد کرد. باید ببینیم هفته آینده چطور می شود. از روز یکشنبه، دوشنبه به بعد وضعیت او را ارزیابی می کنیم.

بازی پاری سن ژرمن-بارسلونا

من تمام بازی ها را تماشا کردم. عاشق تماشای فوتبال هستم و از دیدن بازی های خوب لذت می برم. من هم مثل هر هوادار دیگر فوتبال هستم.

ام باپه و هالند

خواهیم دید. آنها دو بازیکن بسیار خوب هستند. مثل مسی، کریستیانو و نیمار... و خیلی از بازیکنان با استعداد دیگر. آنها خیلی جوان هستند و نشان می دهند که بازیکنانی برای حال و آینده هستند. کدامیک را ترجیح می دهم؟ به این سوال جواب نخواهم داد.

 

اخبار داغ 

ماکان بند: چرا با کل کل اعصاب یکدیگر را خرد کنیم؟ از رقابت لذت ببریم علی عبدالمالکی: دنیا ارزش آن را ندارد که بخاطر تیمتان به خانواده کسی توهین کنید سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد