Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:48:41 GMT

لبخند یحیی بعد از پرگل ترین بازی با پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۵۱۷۴

پیروزی پنج گله مقابل گل گهر، پرگل ترین برد لیگ برتری یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرمربی بود.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این زمانی که یحیی گل محمدی دستیار مانوئل ژوزه در تیم پرسپولیس بود، سرخ ها با شش گل پیکان را شکست دادند و همچنین پس از آن نیز در جام حذفی، تیم گل محمدی ملوان را شش تایی کرد اما در لیگ برتر او هیچگاه به پیروزی بهتر از چهار گل دست نیافته بود تا این که آن ها در سیرجان یک پیروزی پرگل پنج گله را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسپولیس فصل پیش نیز چنین نتیجه ای را مقابل شاهین بوشهر ثبت کرد اما نکته مهم این است که نتیجه امروز پرسپولیس در غیاب مهاجم نوک تخصصی ثبت شد و همچنین گل گهر برخلاف شاهین ته جدولی تیمی مدعی و پرستاره بود. شاید اگر قرمزها دقت بیشتری داشتند می‌توانستند طلسم 7 ساله پیروزی با شش گل را هم بشکنند.

 

یحیی گل محمدی نیز از این پیروزی بسیار خوشحال بود چرا که در هفته های اخیر شاگردان او موقعیت های زیادی را از دست می‌دادند و پرسپولیس هم با نتیجه حداقلی به برد می‌رسید اما حالا در آخرین بازی نیم فصل تیم گل محمدی انتقادات را پاسخ داده و به صدر جدول نیز رسیده است. سرخپوشان حالا با 21 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ هستند و این در حالی است که خلا یک مهاجم نوک همچنان در ترکیب این تیم حس می‌شود.

 

پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی سرمربی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز