Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان امروز (جمعه) در هر ۲ گروه به انجام رسید و نتایج جالبی هم در آن رقم خورد که در نهایت منجر به حفظ صدرنشینی شرکت ملی حفاری ایران در گروه نخست و هیات فوتبال استان خراسان رضوی در گروه دوم شد.

شرکت ملی حفاری در این هفته استراحت داشت اما با ۱۵ امتیاز تیم اول گروه اول باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهمترین دیدار این گروه سایپا با انصراف تیم پویندگان فجر شیراز سه بر صفر برنده شد و با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در گروه دوم نیز تیم صدرنشین هیات فوتبال استان خراسان رضوی با پنج گل از سد تیم پارس آرای شیراز گذشت و با ۱۵ امتیاز در رده نخست جای گرفت، تیم پالایش نفت آبادان هم در برابر میزبان خود رهیاب تهران با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد.

عجیب‌ترین نتیجه هم به بازی مس رفسنجان در مقابل کیمیای اسفراین برمی‌گردد که تیم کرمانی با نتیجه عجیب ۱۴ بر صفر به برتری رسید تا در رده سوم گروه دوم بایستد. نماینده اسفراین هم با سه امتیاز در رده یکی مانده به آخر جای گرفت.

نتایج دیگر دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

هیات فوتبال رودان ۴-۴ شهروند ساری

نامی نو اصفهان ۱-۰ مس کرمان

برچسب‌ها اسفراین کرمان لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین کرمان لیگ برتر فوتسال زنان اسفراین کرمان لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه سایپا اخبار کنکور هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟