Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج گفت: کسی که قرار است سکان اداره کشور را عهده گیرد باید زیرکی کافی را در برابر نقشه‌های شوم دشمنان داشته باشد تا در شرایط خاص مجبور به تصمیم گیری های خلاف مصلحت کشور نشود.
وی تصریح کرد:  باید ریاست قوه مجریه را فردی توانا و حزب اللهی به معنای واقعی کلمه و پیرو خط امام (ره) برعهده گیرد تا با استفاده از عقل جمعی و مشورت کشور را به سوی توسعه و پیشرفت هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کرج اظهار کرد:  هرچه برنامه های آرایش انتخاباتی بیشتر می‌شود،  بازار دروغ هم برای عده ای پررنگ تر خواهد شد، لذا  باید با هشیاری کامل به دنبال افراد جوان، ارزشی و توانمند باشیم، زیرا کسی که اهل سیاست بازی باشد و برای ماندن در مسؤولیت هرکاری را بکند به درد جامعه اسلامی ما نمی‌خورد.

آیت الله حسینی همدانی خطاب به مردم استان گفت: برخی افرادی که مدت‌ها مسؤولیت داشته‌ و ‌می‌دانند مردم دیگر اجازه عرض اندام به آن‌ها نمی‌دهند پشت برخی دیگر قایم شده اند که البته انتظار می‌رود گروه‌ های مرجع این موارد را رصد کنند و مردم را در این خصوص آگاه نمایند.

وی در ادامه افزود: می‌بینید که اوضاع شهرها در تمام استان چقدر خراب است. هرچقدر هم تلاش می‌کنند در شهرداری و در قسمت‌های مختلف مصوبه می‌گیرند و کارهایی انجام می‌دهند ولی چون زیرساخت‌ها ایراد دارد کار به نتیجه نمی‌رسد. باید یک گروه توانمند خوش‌فکر که بنایشان بر خدمت باشد برای مردم وارد عمل شوند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به نقش مهم هیئت‌های نظارت در انتخابات، گفت: نقش هیئت‌های نظارت در مرحله اول بسیار حساس و دقیق است و مواظب باشند برای خودشان جهنم درست نکنند؛ در تأیید و تکذیب افراد معیار خدا، توانمندی، قدرت، صلاح، تخصص و تدین طرف باشد لذا با دقت رصد کنید و از اول جلوی فساد را بگیرید.

وی در بخش دیگری با اشاره اول اسفندماه روز شهادت شیخ فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس، گفت: در طول قرون متمادی روحانیت شیعه به تبعیت از امامان شیعه هر جا که برای دفاع از دین و ارزش‌های الهی لازم بوده جز اولین نفرها بودند و در جریان جنگ تحمیلی حضور روحانیت بی‌نظیر بود و این را از شهدایی که در این مسیر نسبت به اقشار دیگر تقدیم کرده‌اند، می‌شود فهمید.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر لزوم توجه به نکات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام، گفت: آمریکا توئیت فارسی می‌زند، یک عده اینجا ذوق‌مرگ می‌شوند که باید فرصت را غنیمت شمرد تا امروز همه فرصت‌ها را سوزانده‌اید و دیگر نباید این مسیر را ادامه داد.

وی با اشاره به فرمایشات میام معظم رهبری گفت: راه همان است که رهبری نشان می دهد و  این بار فقط عمل می‌خواهیم؛ یعنی راه برای وعده بدون عمل بسته است.

وی تا کید کرد: اگر طرف مقابل ما، به تعهداتش عمل نکرد آقایان مصوبه مجلس که بازدارندگی لازم را دارد قاطعانه عمل کنید و مردم را حامی و پشتیبان خود بدانید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ما گول زبان فارسی شما را هم نمی‌خورند و همچنان بر موضع قاطع خود که نابودی استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است ایستاده‌اند و شعار هر جمعه خود یعنی مرگ بر آمریکا را تکرار می‌کنند.

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه در حفظ فضای سبز کوشا باشید، اذعان داشت: اجازه کندن هیچ درختی را به کسی ندهید و از جابجایی درختان بدون مجوز کمیسیون ماده ۷ جلوگیری کنید.

وی در ادامه خطبه ها ضمن احادیثی در بحث حقوقی که فرزندان به گردن پدر و مادر دارند، گفت: نامگذاری فرزندان از جمله این حقوقی است که باید به درستی رعایت شود؛ زیرا امروز انتخاب نام نیک برای فرزندان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به ولادت حضرت علی (ع)، ضمن اشاره به خصوصیات اخلاقی امام اول شیعیان افزود: تمسک به ولایت حضرت علی (ع) باید در رفتار و عمل واقعی باشد و پیرو فرامین ایشان باشیم.
حسینی همدانی ادامه داد: هر شخص مسلمان موظف است در راستای اطاعت از فرامین حضرت علی (ع) اقدام و با مظاهر فساد و آلودگی مقابله کند.
وی با بیان اینکه در عمل باید پیرو حضرت علی (ع) باشیم گفت: یکی از مصادیق عدم پیروی از ولایت علی (ع) توسط برخی مسؤولان استفاده از خواص و نزدیکان و آشنایان در سمت‌های مشخص است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در همین استان در مواردی مسائل را که پیگیری می‌کنیم متوجه می‌شویم فرد مسؤول ۱۵ نفر از دوستان و نزدیکان خود را سرکار آورده است و این معضل در حالی است که اشخاصی تحصیلکرده و توانایی هستند که بیکار و خانه نشین شده اند.

برچسب‌ها امام جمعه کرج کرج سید محمدمهدی حسینی همدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرج کرج امام جمعه کرج کرج اخبار کنکور حسینی همدانی جمعه کرج حضرت علی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...