Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:46:23 GMT

شهید حججی نماد نسل چهارم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۵۷۸۷

شهید حججی نماد نسل چهارم انقلاب است

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز جمعه اول اسفند ۱۳۹۹ با حضور در گلزار شهدای شهر نجف آباد، بر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی با پدر وی گفت‌وگو کرد.

محسن رضایی در این گفت‌وگوی صمیمانه با تحسین روحیه و فرهنگ خانواده شهید حججی گفت: خدای متعال فرزند شما را انتخاب کرد و او را چراغ هدایتی قرار داد تا در فضای غبارآلود مسیر رستگاری را پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: محسن عزیز ما و شما، با اخلاق و رفتار و شهادت خود، تفاوت دو جبهه حق و باطل را مشخص کرد و ثابت کرد نسل چهارم انقلاب پرچم حضرت اباعبدالله (ع) را برافراشته نگاه خواهد داشت. شهید حججی، نماد نسل چهارم انقلاب و پرچمدار جوانان در گام دوم انقلاب است.

رضایی با تاکید بر اینکه حججی نسل چهارم انقلاب یادآور حسین فهمیده نسل دفاع مقدس است، گفت: شهید حججی درس عزتمندانه فنا برای بقا را در مدرسه ایثار شهید احمد کاظمی نجف آبادی و در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی آموخت. او مصداق عینی انتقال بین نسلی روحیه شهادت طلبی از نسل دفاع مقدس به نسل‌های پس از آن در استمرار حرکت انقلابی در گام دوم انقلاب است.

پدر شهید حججی در این دیدار، با قدردانی از مواضع و اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهیدان اثبات کردند که هیچ فرهنگی غنی‌تر از فرهنگ اسلام نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید حججی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسل چهارم انقلاب شهید حججی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است