Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یزدانی در رده سنی زیر ۱۸ سال صاحب عنوان قهرمانی شد و سایر دیدارهای پایانی فردا برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‎به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ تنیس، در ادامه برگزاری مسابقات تنیس رده های سنی کشور در یزد، بازیکنان به مرحله نیمه نهایی و فینال راه یافتند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال، سروش معدنیان با نتیجه (۵-۷ و ۰-۶) دانیال مشتاقی فرد را برد و به عنوان اولین تنیسور راهی فینال شد و در دیگر دیدار، کیارش صادقی با نتیجه ۲ بر یک‌ مقابل ‌آیریک عابدین زاده به برتری رسید، در رده سنی زیر ۱۴ سال، سام پازوکی با نتیجه  (۵-۷ و ۲-۶) امیرمهدی فرخ پور  با نتیجه ۲ بر یک رادین فهیمی را برد و‌فینالیست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎و در رده سنی زیر ۱۶ سال، سام پازوکی با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) یاسین حاجیلویی را برد و‌ کیان کریمی با نتیجه (۲-۶ و ۴-۶) طاها وزیری را مغلوب کرد تا با این پیروزی نفرات حاضر در فینال ۱۶ سال هم مشخص شود.

در رده سنی زیر ۱۸ سال، علی یزدانی و مبین اکبرپور با صعود به فینال برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان یزدانی با پیروزی در ست اول و انصراف حریف خود در ست دوم عنوان قهرمانی را بدست آورد، اکبرپور نائب قهرمان شد و آرین صفاری و محمد پارسا افسری مشترکا سوم شدند.

‎این مسابقات فردا با برگزاری دیدار فینال رده های سنی ۱۲،۱۴ و ۱۶ سال به پایان می رسد.

‎سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مسعود خمر می باشد و سجودی مدیریت بازیها را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عنوان قهرمانی رده سنی زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی