Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن به مناسبت اولین جمعه ماه رجب اقدام به ایراد سخنرانی کرد. وی در سخنان خود گفت: ما هیچگاه نخواسته و نمی‌خواهیم که تحت قیمومیت عربستان، آمریکا و یا اسرائیل باشیم.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به تحولات مأرب و عملیات نظامی نیروهای مقاومت یمن در این شهر، گفت: عملیات نظامی که در مأرب یمن انجام می‌شود صرفاً برای بیرون راندن متجاوزان از آنجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عبدالملک الحوثی اظهار داشت: متجاوزان سعودی و متحدان آنها تلاش می‌کنند با سیطره بر مأرب، قیمومیت خود را بر ما تحمیل کنند. ما با عملیات نظامی در مأرب به دنبال ناکام گذاشتن تلاش‌های آنها هستیم.

رهبر جنبش أنصارالله یمن همچنین تصریح کرد: مزدوران سعودی تلاش می‌کنند تا هیمنه عربستان سعودی را بر یمن تحمیل کنند. آنها در راستای وفاداری به آمریکا گام برمی دارند. هدف اصلی و اساسی دولت نجات ملی یمن حفاظت از این کشور در برابر بیگانگان و متجاوزان است.

عبدالملک الحوثی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام برخی کشورهای عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: برخی تلاش می‌کنند تا عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها را توجیه کنند؛ این درحالی است که هر توجیهی در این زمینه فاقد ارزش است.

کد خبر 5151095 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی یمن مأرب یمن ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی روسیه ایران فلسطین ناتو برجام سوریه عربستان سعودی افغانستان جو بایدن اربیل ترکیه عملیات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

کد خبر 848130 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم