Web Analytics Made Easy - Statcounter

باواریایی ها در اندیشه فروش هافبک فرانسوی خود هستند.

کورنتین تولیسو، هافبک 26 ساله و فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ مجددا دچار مصدومیت شده است و حدود 6 ماه به دور از میادین فوتبال خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، پس از مصدومیت کورنتین تولیسو، اجرای برنامه های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ در معرض خطر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ خواهان فروش تولیسو در تابستان آتی با مبلغی حدود 20 تا 25 میلیون یورو بود تا با استفاده از مبلغ فروش او برای جذب کاماوینگا یا نویهاوس اقدام کند. با توجه به این که باواریایی ها بخشی از بودجه نقل و انتقالاتی خود را صرف خرید اوپامکانو کرده اند، برای به خدمت گیری بازیکنان جدید باید برخی از بازیکنان خود را به فروش برسانند و از آنجایی که تولیسو مجددا دچار مصدومیت شده است، فروش او در تابستان آتی غیر ممکن به نظر می رسد.

اخبار داغ 

افشای نام پنج بازیکن استقلال که تهدید به فسخ قرارداد کردند لطف بزرگ پرسپولیس به محمود فکری! زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ارلینگ هالند مقابل ام باپه؛ شاهد یک دو قطبی دیگر در دنیای فوتبال خواهیم بود؟ / کاریکاتور خوان لاپورتا: اگر یک بار توانسیم کامبک بزنیم، باز هم می توانیم حتی اگر این دفعه سخت تر باشد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)

گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد