Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصیب اکبرزاده روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دور دوم هفته سیزدهم که به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) برگزار شد، اسب "بالهان" با سوارکاری خراسان شمالی اول شد و اسب‌های "آدولف" و "سیلواناز" نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: همچنین این سوارکار استان، در مسافت هزار و ۲۰۰ متر ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد (maiden) برگزار شد، با اسب "بویمو" سوم شد و اسب های "دینامیت" و "هج اکسل" نیز به ترتیب مقام‌ اول و دوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرزاده یادآور شد: رامین قهرمانی با اسب "تم تن" نیز در دور هفتم و پایانی هفته سیزدهم این مسابقات که میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون نویس استیکس به مسافت هزار و ۴۵۰ متر برگزار شد، مقام سومی را از آن خود کرد. 

استان خراسان شمالی خاستگاه اسب اصیل ترکمن است که طبق آمار در این استان حدود هزار و ۶۰۰ سر اسب وجود دارد.

این مسابقات روز جمعه در گنبد برگزار شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری راز و جرگلان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری راز و جرگلان گنبدکاووس سوارکاری راز و جرگلان خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود