Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان بااشاره به رونمایی از تمبر میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار در جریان برگزاری چهارمین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان، گفت: این تمبر به عنوان یک سند از اقدامات دادگستری کل استان کرمان و همراهی اعضای شورای تامین استان در راستای توسعه عدالت و امنیت با همکاری مردم و سران طوایف، در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یدالله موحد در تشریح این خبر افزود: تمبر میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار عامل رسمیت بخشی به این میثاق نامه و ثبت آن به عنوان یک سند ملی است که برای نخستین بار در قوه قضاییه انجام شده است.

وی میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار را از ابتکارات دادگستری کل استان کرمان برشمرد و اظهارداشت: چاپ و توزیع تمبر میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار ضمن رسمیت بخشی کشوری و تاریخی به این میثاق نامه، زمینه معرفی هر چه بیشتر آن و جلب مشارکت بیشتر سران طوایف، متنفذین و ریش سفیدان را فراهم می کند.

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از تلاش و همراهی مدیرکل پست استان کرمان در جریان چاپ و توزیع تمبر میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار ، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در زمینه تصویب این تمبر در شورای مربوطه در مرکز کشور، طراحی و توزیع آن به همت مجموعه های پست و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان طی یک هفته انجام شده است.

موحد با بیان اینکه میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار به اهتمام دادگستری کل استان کرمان پایه گذاری شده و با همراهی و همکاری اعضای شورای تامین و سران طوایف، معتمدان، متنفذین و ریش سفیدان جنوب و شرق استان در حال اجراست، تاکید کرد: سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان در قالب میثاق نامه امنیت و عدالت پایدار در جهت صلح و سازش و مدارا، دستگیری متهمان متواری، پیشگیری از ازدواج های اجباری، ارائه امان نامه به افراد متواری، جلوگیری از انتقام جویی شخصی، کورکورانه و ظالمانه، جمع آوری سلاح و مهمات، پیشگیری از درگیری و منازعات طایفه ای و ...  مشارکت همه جانبه ای با دادستان ها و سایر مقامات قضایی و امنیتی دارند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان کرمان میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار رونمایی از تمبر دادگستری کل استان کرمان سران طوایف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ

رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های استان تهران تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران، از برگزاری یازده نشست با حضور مقامات ذیربط و دستگاه‌های متولی برای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران در رابطه با بیش از ۶۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند.

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده‌های ۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و ۴۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود