Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - آیین بهره برداری از 110 باجه بانکی روستایی پست بانک ایران با حضور ویدئو کنفرانسی دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و مسئولان استانی به منظور رعایت هر چه بیشتر دستور العملهای بهداشتی در مقابله با کرونا، با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ریال از محل بخش خصوصی و با مشارکت این بانک، چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه سالجاری بطور همزمان در 27استان و مناطق تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا ، آیین بهره برداری از 110 باجه بانکی روستایی پست بانک ایران با حضور ویدئو کنفرانسی دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و مسئولان استانی به منظور رعایت هر چه بیشتر دستور العملهای بهداشتی در مقابله با کرونا، با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ریال از محل بخش خصوصی و با مشارکت این بانک، چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه سالجاری بطور همزمان در 27استان و مناطق تهران برگزار می شود.
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مناطق شرق و غرب استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان و سیستان و بلوچستان به نمایندگی از 27استان در روستاهای سربندان شهرستان دماوند، روستای چیچک لوی شهرستان اسلامشهر، روستای شورکنده شهرستان ارومیه، روستای دشت لو شهرستان فلاورجان و روستای کمب شهرستان چابهار با دستور دکتر بهزاد شیری اقدام به صورت مجازی افتتاح و بهره‌برداری از باجه های مذکور خواهند نمود.
گفتنی است: دکتربهزاد شیری در پایان آیین بهره برداری رهنمودهای لازم درخصوص مشارکت کارکنان و کارگزاران باجه های بانکی در راستای خدمت رسانی، رونق اقتصادی مناطق روستایی و کم برخوردار و جذب منابع را ارائه خواهد نمود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیین بهره برداری پست بانک ایران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی