Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی ملی پوش کایاک ایران گفت: اینکه بدون مسابقه تدارکاتی در انتخابی المپیک شرکت می کنیم مسئله ترسناکی نیست چون وضعیت رکوردهایمان قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، هدیه کاظمی در مورد وضعیت خود برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک قایقرانی آب های آرام بیان کرد: اردوی سوم شروع شده است و داریم تمرین می کنیم و مسابقات اردیبهشت است البته اگر دوباره جا بجا نشود در آن شرکت می کنین و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی مربیان این است که  برای مسابقه به اوج برسیم و تعویق مسابقات باعث تغییر برنامه ریزی ها می شود. 
او افزود: اخیرا هم شنیده ام دوباره بحث تعویق یا لغو المپیک مطرح است و مردم ژاپن هم مخالف برگزاری المپیک هستند و امیدوارم هر اتفاقی می افتد به صلاح ما ورزشکاران باشد. 

کاظمی در پاسخ به این پرسش که بدون حضور در مسابقه  بین المللی تدارکاتی  قرار است در انتخابی المپیک شرکت کند و این مسئله نگرانش نمی کند، تاکید کرد: مسابقات زیاد که  می رویم، می توانیم سطح خودمان را نسبت به رقبا بسنجیم. البته الان هم مسئله ترسناکی نیست چون وضعیت رکوردهایمان را می دانیم و با رکوردهای قبلی مقایسه می کنیم و مورد تحلیل قرار می دهیم. ما نسبت به گذشته خودمان روند رو به رشدی داریم و رکوردهایمان قابل قبول است. درست است که اردو ها مدتی برگزار نشد اما خودمان صبح و بعد از ظهر تمرین می کردیم. تنها مشکلی که وجود دارد این است که نمی دانیم رقبا چه وضعیتی دارند.
بانوی ملی پوش کایاک ایران در مورد نهایی شدن ترکیب اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک گفت: هنوز زود است فکر می کنم تا فروردین نهایی شود.
 او در مورد اینکه مشکل استخدام او حل شد یا خیر بیان کرد: فکر می کنم تا پایان سال حل شود.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان هدیه کاظمی انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟

حسن یزدانی با تصمیم فدراسیون کشتی، بدون انجام دیدار انتخابی به المپیک پاریس می‌رود.

طرفداری | دیوید تیلور با انجام مسابقات انتخابی از رسیدن به المپیک بازماند اما حسن یزدانی بدون انجام مسابقه قرار است نماینده ایران باشد.

دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک، برابر آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا شکست خورد تا به پاریس نرسد. اتفاقی که کشتی جهان را در شوک فرو برد و البته بروکس هم با شایستگی سهمیه المپیک را کسب کرد.

کامران قاسم‌پور برای المپیک خودش را به وزن ۸۶ کیلوگرم رساند تا بین او و یزدانی یک نفر به پاریس برود اما فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی مستقیم به المپیک می‌رود و دیگر بعید است این تصمیم عوض شود.

ظاهرا فدراسیون کشتی با این تصمیم خواسته به حسن یزدانی و عناوین او احترام بگذارد اما سوال این است که چرا فدراسیون کشتی آمریکا چنین دیدی در مورد تیلور نداشت و چرخه انتخابی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

به هر روی باید دید حسن یزدانی این‌بار برابر بروکس چه نتیجه‌ای کسب می‌کند و می‌تواند قهرمان المپیک پاریس شود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد