Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌غربی گفت: ووشوکار آذربایجان‌غربی در سری مسابقات ووشو تالو قهرمانی کشور در سبک تای‌چی موفق به کسب ۴ مدال طلا و نقره شدند. - اخبار استانها -

علی‌اصغر شادجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از  ارومیه، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تای چی چوان کشور در اول اسفندماه جاری و با حضور 31 تیم از سراسر کشور در شهر تهران و با حضور یک تیم از بخش آقایان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، تیم تای چی آذربایجان‌غربی که با ترکیب تیم شهرستان سردشت حضور داشتند توانست یک مدال طلا و 3 مدال نقره را کسب کند.

رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌غربی افزود: در این رقابت‌ها ابوبکر درویش آئین 2 مدال نقره، رامیار احمدپور یک مدال نقره و لقمان رستمی به مدال طلا دست یافتند.

تست کرونای بانوان ووشوکار منفی شد/ آغاز لیگ برتر از فردالیگ برتر بانوان| سپاهان قهرمان لیگ برتر ووشو شدجزئیات برگزاری اردوی تیم‌ملی و مسابقات آسیایی و جهانی ووشو اعلام شد

شادجو تصریح کرد: خوشبختانه در این رقابت‌ها لقمان رستمی از تیم استان آذربایجان‌غربی بالاترین امتیاز را کسب کرد.

وی افزود: در این سری از رقابت‌ها بیش از 300 ویدئو از ووشوکاران سراسر کشور به کمیته داوران فدراسیون‌ ووشو ارسال شد که پس از داوری ویدئوها در بخش بانوان 50 ورزشکار و در بخش مردان هم 50 منتخب به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

انتهای پیام/7548/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا

لطفی مدیرکل شیلات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست کشوری را در تولید آرتمیا دارد، گفت: آرتمیا موجود آبزی بوده، که یکی از محصولات پرفروش در بازار‌های جهانی است و در ۲۰۰ هکتار از زمین‌های شور استان پرورش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این محصول به مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار فروش می‌رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی‌پروری در مقیاس‌های بزرگ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور