Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@01:12:52 GMT

دورتموند، سانچو را می‌فروشد؛ هالند را نه!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۹۳۷۳

دورتموند، سانچو را می‌فروشد؛ هالند را نه!

باشگاه بوروسیا دورتموند برنامه‌ای برای فروش مهاجم نروژی‌اش ندارد اما هافبک انگلیسی‌اش را در لیست خروج خواهد گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند و جیدون سانچو، دو بازیکن بوروسیا دورتموند هستند که چندین باشگاه اروپایی وضعیت آنها را به دقت زیرنظر دارند و نسبت به جذب‌شان علاقه‌مند هستند اما باشگاه بوروسیا دورتموند قصد حفظ یکی از این دو بازیکن را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»؛ باشگاه بوروسیا دورتموند ترجیح می‌دهد در تابستان آینده جیدون سانچو را بفروشد و در مقابل ارلینگ هالند را حفظ کند و برنامه‌ای برای فروش این مهاجم نروژی ندارد.

«بیلد» اخیراً مدعی شده بود باشگاه بوروسیا که در تابستان اخیر روی سانچوی 20 ساله قیمتی 120 میلیون یورویی گذاشته بود، حالا حاضر است در ازای 100 میلیون یورو او را در پایان فصل بفروشد. دورتموند که به مانند خیلی از باشگاه‌های بزرگ دیگر به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار ضررهای مالی قابل‌توجهی شده به دنبال این است تا با فروش سانچو بخشی از این ضرر را جبران کند.

این هافبک انگلیسی در تابستان اخیر هم به شدت بحث پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، اما در نهایت دو باشگاه بوروسیا دورتموند و منچستریونایتد بر سر رقم این انتقال به توافق نرسیدند. منچستریونایتد حاضر نبود رقمی بیش از 80 میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع 120 میلیون یورویی خود کوتاه بیاید. این بازیکن این فصل در 28 بازی از رقابت‌ها مختلف آمار 9 گل‌زده و 14 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

مذاکره دورتموند برای جذب دروازه‌بان لاتزیو

در سوی دیگر گفته می‌شود بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد هالند 20 ساله با دورتموند وجود دارد که در سال 2022 قابلیت فعال شدن دارد. این مهاجم نروژی که از زمان پیوستنش به دورتموند در زمستان گذشته، تاکنون در 42 بازی 41 گل برای زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده است، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی قرار دارد. قرارداد او با دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا چلسی منچسترسیتی ارلینگ هالند دورتموند رئال مادرید بارسلونا چلسی منچسترسیتی ارلینگ هالند دورتموند باشگاه بوروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ سومین سرمربی که دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند

ترزیچ با دورتموند دست به کار مهمی زد

طرفداری | پس از کلوپ و هیتسفلد، ادین ترزیچ سومین مربی‌ای به حساب می آید که دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رساند. 

دورتموند با حذف پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی به فینال لیگ قهرمانان فصل 2023/24 راه یافت. به گزارش Squawka، ادین ترزیچ سومین مربی‌ای لقب گرفت که این باشگاه آلمانی را به فینال چمپیونزلیگ می رساند. قبل از او اوتمار هیتسفلد در سال 1997 و یورگن کلوپ در سال 2013 این کار را انجام داده بودند. باید دید زنبورها با ترزیچ می توانند دومین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را کسب کنند یا نه. 

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس
  • ادین ترزیچ سومین سرمربی که دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد