Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه حسنی خونسار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آسیب دیدن ۶ کتابخانه عمومی در استان کرمانشاه در زلزله آبان ماه ۹۶ اظهار کرد: کتابخانه عمومی رسالت در شهرستان سرپل ذهاب به مساحت ۹۰۰ متر مربع و کتابخانه عمومی طالقانی در شهرستان ثلاث باباجانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در اثر این زلزله کاملاً تخریب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح مراحل بازسازی کتابخانه‌های عمومی صددرصد تخریب شده پرداخت و افزود: ساخت کتابخانه عمومی رسالت در شهرستان سرپل ذهاب در مرحله فندانسیون دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که برای ادامه روند ساخت و تکمیل آن سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: روند بازسازی کتابخانه عمومی طالقانی در شهرستان ثلاث باباجانی پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی داشته که به منظور تکمیل روند بازسازی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه ۴ کتابخانه عمومی دیگر مناطق زلزله زده قابل استفاده نبوده و باید نسبت به مقاوم سازی آن‌ها اقدام شود، ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی علی بن ابی طالب در کوزران، دهخدا در قصرشیرین و علامه امینی در سرپل ذهاب هر یک دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

حسنی خونسار با بیان اینکه تکمیل پروژه کتابخانه عمومی علامه امینی در شهرستان سرپل ذهاب نیازمند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور مقاوم سازی است، افزود: کتابخانه شهید عارف فتاحی در شهرستان ثلاث باباجانی متأثر از زلزله آبان ۹۶ نیازمند مقاوم سازی بوده که هم اکنون این پروژه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون فضای مناسبی در مناطق زلزله زده در اختیار کتابخانه‌های عمومی این استان نبوده اما با کمک خیرین و انجمن کتابخانه‌ها به منظور جلوگیری از توقف فعالیت‌های فرهنگی، ساختمان‌هایی به صورت موقت برای راه اندازی کتابخانه‌ها در این مناطق اجاره شده است.

کد خبر 5151206

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه زلزله کرمانشاه ۹۶ کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اعتبارات ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سی سخت شهرکرد اردبیل شیراز شهرستان کرج مشهد همدان کتابخانه های عمومی کتابخانه عمومی پیشرفت فیزیکی تومان اعتبار سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: در یک سال گذشته عمر خدمتی ام به وعده‌هایی که دادم یا تحقق یافته و یا در حال انجام است.

شهردار رشت به اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در این شهر بیان کرد: در برخی پروژه‌های عمرانی شهری رشت از تعهدات جلوتر هستیم.

شوقی با اشاره به اقدامات رضایت بخش مدیریت شهری در اجرای طرح میثاق رشت اضافه کرد: تقاطع حمیدیان و رودباری بالای ۲۰ درصد پیشرفت، تقاطع شهید باهنر بالای ۳۰ درصد پیشرفت و تقاطع امام حسین نزدیک به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار سخت و زیر زمینی پروژه میثاق به اتمام رسیده است، افزود: کارها با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرای به سرعت در حال انجام است.

شهردار رشت از پیشرفت ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت خبر داد و اضافه کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر، رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

به گفته شوقی، ساخت سرویس بهداشتی، ساماندهی کف پوش‌ها، لایروبی رودخانه‌ها، ممیزی املاک، اجرای آسفالت و بازگشایی معابر شهری بخشی از اقدامات مدیریت شهری رشت بوده است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات شهری رشت افزود: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شده و مابقی هم در دست اقدام است و الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6091195

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز