Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:50:43 GMT

مرزهای استان کرمانشاه بر روی مسافران بسته شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۹۷۸۴

مرزهای استان کرمانشاه بر روی مسافران بسته شد

گروه استان‌ها- مرزهای کرمانشاه با تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا بر روی مسافران بسته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا با توجه به تهدیدات بهداشتی و شیوع واریانت جدید ویروس کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در کشور عراق تردد مسافران از پایانه‌های مرزی استان ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این تصمیم تردد مسافران به کشور عراق از مرزهای پرویزخان، خسروی،  شوشمی،  سومار و شیخ صله تا اطلاع ثانوی به‌طور کامل ممنوع است و مرز برای تمامی مسافران ورودی و خروجی مسدود می‌شود.

مراسم اعتکاف ماه رجب در استان کرمانشاه برگزار نمی‌شودموردی از ابتلا به کرونای انگلیسی در کرمانشاه مشاهده نشده استرئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شایعه ایمنی جمعی کرونا را رد کرد

رانندگان خودروهای ترانزیت از این قاعده مستثنا بوده و با انجام تست تشخیصی قطعی کرونا (رپید تست یا پی سی آر ) تحت نظارت نیروهای بهداشتی مستقر در نقطه صفر مرزی و منفی شدن نتیجه تست، می‌توانند کماکان به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/831/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا استانداری کرمانشاه ویروس کرونا مرزبانی ناجا استانداری کرمانشاه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی