Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: درپی تقاضای واحدهای تولیدی داری مطالبات معوق که نتوانستند در فرصت تعیین شده قبلی تسهیلات خود را امهال کنند، امهال این تسهیلات تا شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، علی‌اکبر اکبری‌راد مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تقاضای برخی از واحدهای تولیدی که داری مطالبات معوق هستند و نتوانستند در فرصت تعیین شده از شرایط ویژه تمدید بدهی خود بهره‌مند شوند با مکاتباتی که انجام شد شورای پول و اعتبار مهلت استفاده از این فرصت امهال بدهی را تا پایان شهریور ماه 1400 تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: براساس این مصوبه بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند مطالبات واحدهای تولیدی که تمام یا بخشی از آن غیرجاری شده است را به درخواست آنها برای یک بار و حداکثربه مدت 5 سال با اخذ 7/5درصد از میزان بدهی و با تنفس 6 ماهه امهال کنند.

مهلت استفاده از امهال بدهی تولیدکنندگان تا شهریور 1400 تمدید شداختصاصی| امهال بدهی دولت به صندوق توسعه ملی تا 1401/ سقف جدید بودجه 1400، 894هزار میلیارد تومان شدواحدهای تولید آسیب‌دیده از شیوع کرونا در استان اردبیل حمایت می‌شوند؛ امهال بدهی‌های بانکی ضروری است

اکبری‌راد با اشاره به اینکه این مصوبه مشمول واحدهای تولیدی دارای مجوز از وزارت جهاد کشاورزی یا وزارت صنعت و معدن و تجارت و معرفی شده از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خواهد بود گفت مهلت امهال صرفا برای مشتریانی امکان پذیر است که به تشخیص موسسه اعتباری و برمبنای اعتبارسنجی انجام شده، مطالبات پس از امهال در سررسیدهای مقرر قابل وصول باشد.

وی اظهار داشت: چنانچه مشتری وفق مفاد قرارداد امهال، در موعد یا مواعد مقرر، طی دوره امهال نسبت به بازپرداخت قسط یا اقساط مطالبات امهالی اقدام کند بابت مطالبات امهالی مشمول ممنوعیت‌های ناظر بر اشخاص دارای بدهی غیر جاری نمی‌شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی از صاحبان صنایع وفعالان اقتصادی و کار آفرینان مشمول این ابلاغیه، خواست در صورت درخواست بهره‌مندی از این مصوبه تقاضای خود را به جهاد کشاورزی یا صنعت و معدن و تجارت استان یا دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی ارسال کنند.

اکبری‌راد گفت: ساز و کار این مصوبه در چارچوب روش‌های امهال بانک‌ها و موسسات اعتباری هست که در شهریور ماه گذشته ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ 252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی واحدهای تولیدی امهال بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد