Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی ویژه برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته اول اسفندماه را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ویژه‌های برنامه‌های مختلفی را در هفته جاری دنبال می‌کند،گفت: خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر در این هفته هر روز ساعت ۷ صبح تا پنج شنبه هفتم اسفندماه مصادف با ۱۴ ماه رجب به ترتیب با نوای محمود رشیدی، مهدی حیدرزاده، علی بهادری، حسن اسداللهی، داوود حاج حسینی و یاسر محمدی دنبال می‌شود و روز جمعه هشتم اسفندماه نیز دعای ندبه با نوای حجت‌الاسلام جعفر واضحی در حرم مطهر قرائت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) افزود:محفل معارفی قبل از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام صنعتی‌زاده، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حیدری کاشانی، حجت‌الاسلام محمدهادی هدایت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اعوانی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی محمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی ابهری و حجت‌الاسلام محمد قدرتی در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: قبل از نماز ظهر و عصر روز دوشنبه چهارم اسفندماه به مناسبت میلاد امام جواد علیه‌السلام مراسم جشن با مداحی رسول محمدی و همچنین در روز پنج‌شنبه هفتم اسفندماه نیز در این ساعت به مناسبت میلاد امام علی علیه‌السلام مراسم جشن با مداحی جواد برزگر و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد در حرم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین  احمدی تصریح کرد: همچنین از امروز تا چهارشنبه زیارتنامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها بعد از نماز جماعت ظهر و عصر با نوای محلاتی، محمدجواد احمدی، سید جواد میرجعفری، علی پیله‌وران، جواد اشعری و در روز پنج‌شنبه همراه با مدح‌خوانی سید علی حسینی‌نژاد و سیدرضا تحویلدار قرائت می شود.

 

وی ادامه داد:از امروز تا چهارشنبه محافل معارفی قبل از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عباسی تربتی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن سعیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حائری کرمانشاهی، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر ثنایی و در روز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رزاقی دنبال خواهد شد که در روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و جمعه به ترتیب مهدی افراز، جواد رضایی، سید حسین جعفری‌نژاد و روح‌الله بیات در این محافل به مداحی خواهند پرداخت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین  احمدی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه هفتم اسفندماه نیز قبل از نماز مغرب و عشاء، محفل قرآنی آستان مقدس بانوی کرامت با حضور قاریان و اساتید قرآنی و همراه با مداحی حسن باقری برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)گفت: همچنین محفل معارفی امشب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و در یکشنبه به مناسبت شب میلاد امام جواد علیه‌السلام مراسم جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی سید محسن بنی‌فاطمی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین  احمدی افزود: بعد از نماز مغرب و عشاء نیز در شام میلاد امام جواد علیه‌السلام حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی سخنرانی کرده و سید رضا تحویلدار مداح مراسم جشن خواهند بود و در سه شنبه شب نیز مراسم دعای توسل با حضور هیأت جانبازان و همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی برگزار می شود.

 

وی افزود: چهارشنبه شب در شب میلاد حضرت علی علیه‌السلام مراسم جشنی با شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رنجبر و مداحی حسن شالبافان و پنج شنبه نیز به مناسبت شام میلاد مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) یادآور شد: دعای کمیل این هفته نیزبا نوای ابوذر بیوکافی و جامعه کبیره نیز با نوای حجت‌الاسلام شهیدی در حرم مطهر بانوی کرامت قرائت می‌شود و جمعه شب هشتم اسفندماه به مناسبت رحلت حضرت زینب سلام‌الله علیها حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون به سخنرانی و عباس حیدرزاده به مداحی در حرم مطهر خواهند پرداخت.

 

وی در پایان تاکید کرد: در این برنامه‌های رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد و به‌منظور رعایت فاصله اجتماعی جمعیت محدودی می‌توانند به صورت حضوری از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند اما مخاطبان با استفاده از صفحات رسمی آستان مقدس در فضای مجازی به نشانی astanqom@ می‌توانند این برنامه ها را دنبال کنند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: حرم آستان مقدس حرم حضرت معصومه س حرم حضرت معصومه س سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیه السلام مراسم کریمه اهل بیت س نماز مغرب برگزار می شود قبل از نماز حرم مطهر میلاد امام پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم