Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید غلامپور شنبه در دیدار رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان گراش اظهار داشت:نظارت و اجرای قانون در کنار حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات، اولویت نخست عوامل اجرایی و نظارت است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران امروزه در اوج عزتمندی و سرافرازی در ابعاد مختلف قرار دارد، گفت: همه ما به عنوان مجریان و عوامل اجرایی باید نسبت به حساسیت و اهمیت بالای انتخابات در شرایط کنونی واقف باشیم و با تمام توان و ظرفیت زمینه لازم برای مشارکت و حضور پرشور مردم در این عرصه مهم را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از الزامات جمهوریت نظام، نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه انتخابات است و همه دست اندرکاران انتخابات باید برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و توام با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.

غلام‌پور، اولویت اساسی در انتخابات پیش رو را بر محور قانون  و اصل بی‌طرفی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تلاش و همدلی اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان گراش شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور و آبرومند باشیم.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان گراش نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی این هیات بر ضرورت تعامل، همدلی و همراهی بهتر میان عوامل اجرایی و نظارت برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات تاکید کرد.

محمد هاشم درویشی گفت: اهمیت و جایگاه انتخابات در تعیین سرنوشت اجتماعی و نقش آن در نظام دینی و مردم سالار جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام دستگاه‌ها و عوامل انتخابات باید با تلاش، دقت و تعامل شرایط برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گراش مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور لارستان فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور گراش مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور لارستان فارس اخبار کنکور اجرایی و نظارت عوامل اجرایی شهرستان گراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان