Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی گفت: من اول گفتم این ویروس بلیه یک ساله است دوستان گفتند چرا یک سال اعلام کردی و تا تابستان تمام می شود. دیدیم که این ویروس به سادگی کنار نرفت و حالا با ویروس جهش یافته مواجه هستیم. معلوم نیست کی بشر از این ویروس خلاص می شود؛ هیچ کس نمی داند.

به گزارش خبرنگار برنا، «حسن روحانی» رئیس جمهور در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: یک سال است که از ورود ویروس کرونا به کشور می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4شنبه صبح روز 30 بهمن ماه متوجه ورود ویروس کرونا به کشور شدیم و همان روز هم به مردم اعلام شد. ضدانقلاب خارج نشین شبهه می کنند که دولت ورود ویروس کرونا را به دلیل انتخابات دیر اعلام کرد، این تهمت و دروغ صد در صد است.  همیشه آمار دقیق اعلام کردیم. به موقع و دقیق و هر 24 ساعت یک بار آمار به روز شده را به مردم اعلام کردیم. 

او ادامه داد: کار بزرگ ساختاری در زمینه کرونا انجام دادیم. شنبه همان سال شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد و تصمیم شد تا ستادی برای مقابله با کرونا تشکیل شود. مصوبه تهیه و برای رهبری ارسال شد و ایشان تایید و ابلاغ شد. 58 جلسه تا به امروز جلسه تشکیل شده است که به غیر از کمیته های مختلف و جلسات دیگر است. ستاد کرونا تجربه گرانقدری است و کار عظیم در ستاد کرونا آغاز شد. در بخش های مختلف تقسیم کار شد که بنیانی برای مبارزه با این ویروس بی سابقه در 100 سال اخیر بود.

رئیس جمهور گفت: من اول گفتم این ویروس بلیه یک ساله است دوستان گفتند چرا یک سال اعلام کردی و تا تابستان تمام می شود. دیدیم که این ویروس به سادگی کنار نرفت و حالا با ویروس جهش یافته مواجه هستیم. معلوم نیست کی بشر از این ویروس خلاص می شود؛ هیچ کس نمی داند. بیش از 250 نفر از عزیزان ما شهید خدمت شدند و این عزیزان را شهید محسوب کردیم که کار ارزشمند و درستی بود. نیروهای مسلح از ابتدا کمک کردند و کار ارزشمندی انجام دادند. بسیج و سپاه و نیروی انتظامی همچنان فعالیت می کنند. سبک زندگی باید تغییر کند راه فقط همین یک کلمه است.

او اظهار کرد: در حد توان در ایام کرونا کمک کردیم و همه قوانین را در همین ستاد کرونا تصویب کردیم.  اقداماتی که در حوزه دولت الکترونیک صورت گرفت قابل قیاس با یک دهه اخیر نیست. تولید ما در یک سال اخیر دست نخورد.

در حال تکمیل

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور، در پی تشدید موج گرما با ثبت بالاترین حد نصاب دمای هوا و اعلام وضع اضطراری، زندگی صد‌ها میلیون نفر در جنوب و جنوب شرق آسیا با خطر مواجه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

۱) شهروندان تایلندی 
۲) سوم ساک سوتیم - وزیر بهداشت تایلند
۳) شهروند کامبوجی 
۴) کارگر ویتنامی 
۵) دانش آموز فیلیپینی

ثبت دمای ۵۲ درجه سانتیگراد در بانکوک تایلند و فشار مضاعف بر نیروگاه‌های تولید برق، شهروندان تایلندی را در گرمای شدید با کمبود برق و خطر گرمازدگی مواجه کرده است.
بر اساس اعلام وزبر بهداشت تایلند افزایش بی سابقه دمای هوا در این کشور، موجب جان باختن بیش از ۳۰ نفر شده است. گرمای هوا و قطعی برق زندگی مردم میانمار و کامبوج را نیز با اختلال مواجه کرده است.
حکومت نظامیان میانمار، اما گرمای شدید را بهانه کردند و با انتقال آنگ سان سوچی، رهبر ساقط شده این کشور از زندان به محلی نامعلوم به این شرایط جوی، جنبه سیاسی دادند.
مردم ویتنام نیز برای فرار از گرمای طاقت فرسای این روز‌ها، کسب و کار‌های خود را به ساعات اولیه صبح تا نزدیکی ظهر، موکول کرده اند. گرمای سوزانی که زندگی میلیون‌ها اندونزیایی را با خشکاندن زمین‌های حاصلخیز به چالش کشیده و موجب تعطیلی سراسری مدارس و دانشگاه‌ها در بنگلادش و فیلیپین شده است.
هوای داغ ناشی از پدیده ال نینو که بنا به پیشبینی کارشناسان، قاره آسیا به ویژه جنوب و جنوب شرقی آن را در میان تغییرات سوء آب و هوایی، ظرف چند ماه آینده دچار کم آبی و خشکسالی خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند