Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  طبق اعلام اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، برای نخستین بار طی سال های گذشته، تمامی محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو در شاخص رضایت از کیفیت دوام محصولات بر اساس خودروهای تحویلی شهریور ۹۸، ضمن بهبود کیفی از دیدگاه مشتریان، موفق به کسب اهداف ابلاغی وزارت صمت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امروزه مشتری مداری به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر هر صنعت از جمله صنعت خودروسازی و گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رود. این مهم علاوه بر الزامات وزارت صمت، یکی از مسوولیت های اجتماعی این خودروساز در قبال جامعه است که توجه و تحقق آن جزء اولویت های گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد.

بر این اساس، با توجه به ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کیفیت خودروهای ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در قالب دستورالعمل اندازه‌گیری رضایت مصرف کنندگان صنعت خودرو به صورت ماهیانه اندازه گیری و نتایج آن منتشر می‌شود.

همچنین، با توجه به اهمیت موضوع، شاخص رضایت مشتریان از کیفیت محصول و مشخصه های کیفی مربوطه به صورت مستمر در مجموعه معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو بررسی و در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان، کارگروه‌هایی برای تعریف اقدام اصلاحی با همکاری نمایندگان واحدهای حوزه طراحی، تامین و تولید تشکیل و تحقق اهداف در قالب جلسات «برج مراقبت» دنبال می شود.

پربیننده ترین قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۹/۱۱/۳۰ +جدول قیمت پراید امروز ۹۹/۱۲/۱ قیمت خودرو ال ۹۰ در تهران +جدول قیمت خودروهای سایپا در پایتخت +جدول جدیدترین قیمت جک در بازار خودرو +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول