Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: قسمتی از مسیر اصلی خط انتقال نفت مارون اصفهان در بخش میانکوه که بخاطر صعب‌العبور بودن آن نقطه توسط شرکت مذکور پاک سازی نشده و با بارندگی اخیر آلودگی ها به سفره های آب زیر زمینی نفوذ کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاضل حدادی نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل و عضو شورای اسلامی شهر سرخون در گفتگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به بی اعتنایی مدیر خط لوله انتقال نفت ایران منطقه اصفهان نسبت به عواقب ناشی از شکستگی لوله نفت مارون در منطقه میانکوه خاطرنشان کرد: این همه ابراز همدردی در جلسات شهرستانی و استانی تسلی خاطر مردم رنج دیده منطقه میانکوه نیست چرا که قسمتی از مسیر اصلی خط انتقال نفت مارون اصفهان در بخش میانکوه که بخاطر صعب‌العبور بودن آن نقطه توسط شرکت مذکور پاک سازی نشده و با بارندگی اخیر آلودگی ها به سفره های آب زیر زمینی نفوذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این کوتاهی های مسئولین شرکت نفت محرومیت مردم بخش میانکوه را روز به روز بیشتر می کند و بدلیل پائین آمدن میزان درآمد مردم موجبات تعطیلی شعبه بانک صادرات بخش میانکوه را فراهم کرده.

حدادی گفت: شرکت نفت تا الان مطالبات مردم را پرداخت نکرده وبا توجه به اینکه خیلی خسارات اثبات شده ولی بلاتکلیف مانده . دیگر مردم ما طاغت این همه کم مهری و کم لطفی را ندارند و بعد از گذشت چهار دهه عواقبی جز راکد شدن اقتصاد و درآمد و مهاجرت به دنبال نداشته.

حدادی تصریح کرد: شرکت نفت به صورت تشریفاتی خسارات شیلات داران را تا حدودی پرداخت  کرد اما نسبت به پرداخت خسارت کشاورزان تا کنون اقدام نشده است.
 
وی افزود :دستگاه های اجرای ذی ربط نسبت به برآورد خسارت دستگاه متبوع خود در پی حادثه آتش سوزی لوله نفت مارون اقدام نموده و نسبت به دریافت آن از شرکت نفت اقدام  کند لذا باید این تعهد را به مردم دهند که مبلغ دریافتی را جهت حل مشکلات مردم همین منطقه صرف نماید که پیشنهاد می شود در منطقه بیمارستانی را احداث کند.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل با اشاره به خسارات وارده بر شیلات و مزارع در بخش میانکوه گفت: چه کسی خسارت سلامتی افراد این منطقه را می دهد خانواده ای که فرزندش از آب نفتی استفاده می کند چگونه باید خسارت دریافت کند ؟
 
وی افزود: با توجه به تاکیدات حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه‌قضاییه پیگیری های زیادی در استان برای حل این مشکل صورت گرفته، اما متأسفانه تا کنون هیچ اقدامات مثبتی انجام نشده ، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با مسولین دخیل در این معضل در خصوص سهل انگاری هایی که در این زمینه داشتند برخورد کنند که قطعا با توان و پیگیریهایی که حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی دارند این اتفاق رخ میدهد.

حدادی در پایان گفت: لازم میدانم از پیگیری های استاندار، رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، نماینده مردم شهرستان اردل در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اردل بابت پیگیری های مکرر در رابطه با این موضوع تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل بخش میانکوه انتقال نفت نفت مارون شرکت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود