Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، «آیین رونمایی از ترجمه ۲۰ زبانه نامه سردار شهید سلیمانی به دخترش فاطمه، هدیه به دختران و پسران جهان» امروز (شنبه، ۲ اسفند) در دانشگاه تهران برگزار شد.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این مراسم اظهار کرد: به همت بسیج اساتید استان تهران و دانشگاه تهران این مراسم تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شخصیت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی مخصوصا بعد از شهادت ایشان مورد نقد و بررسی گسترده‌ای قرار گرفته است. هر چند شهید سلیمانی شخص نام آشنایی برای فرزندان انقلاب، جبهه مقاومت و مردم ایران بود اما بعد از شهادت ایشان لایه‌های از شخصیت ایشان منتشر شد که از آن آگاه نبودیم.

سرسنگی ادامه داد: تاثیر ایشان در جریان مقاومت و مواجهه با گروه‌های الحاقی و تاثیری که در متحد کردن نیرو‌های مسلمان در منطقه و جهان داشت، خیلی مهم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ادامه داد: آن چیزی که موجب محبوبیت ایشان شد، فقط جنبه اجتماعی شخصیت ایشان نبوده است؛ چه بسا در بین نیروی انقلابی هم اکنون افرادی هستند که خدمات ارزنده‌ای را انجام می‌دهند اما علت اینکه ایشان علاوه بر سردار مقاومت بودن سردار دل‌ها هم بود و شهادت ایشان باعث شود صحنه‌ای در کشور رقم بخورد که نظیر آن را کم دیده بودیم، وجود ویژگی‌های خاص در شخصیت سردار سلیمانی بود.

سرسنگی ادامه داد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) مراسم تشییع پیکر ایشان بی نظیر‌ترین مراسمی بود که در کشور برگزار شد. یکی از وجوهات مهم سردار سلیمانی شخصیت او وجه درونی این سردار دل‌ها بود.

سرسنگی ادامه داد: شهید سلیمانی یک چنین وجه و شخصیتی با خودش حمل می‌کرد. نیرو‌های مومن زیادی در کشور داریم که باعث می‌شود پرچم ایشان هیچ گاه به زمین گذاشته نشود. اما سردار سلیمانی کسی که جان خودش را با خدا معامله کرد و بعید است بتوانیم شخص دیگری را مثل ایشان پیدا کنیم.

به گفته‌ این مقام مسئول، بررسی نامه سردار سلیمانی به دخترش فاطمه نشان می‌دهد که چقدر از شخصیت ایشان برای ما ناشناخته است.

سرسنگی افزود: سردار سلیمانی از یک سو محکم در برابر دشمن می‌ایستد و از سوی دیگر قلب او سرشار از عشق و محبت و رحمت است. امیدواریم برگزاری این مراسم ضمن یادآوری مقام این شهید بزرگوار، عاملی شود تا راه سلیمانی و سلیمانی‌ها در این کشور، ادامه پیدا کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: ولایت مداری سردار سلیمانی مهمترین نکته‌ شخصیت ایشان بود و نباید از یاد ببریم که سلیمانی بیش و پیش از هر چیز سردار ولایت بود.

بیشتر بخوانید

جشنواره دانشجویی ویژه شهیدان سلیمانی و فخری زاده برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید سلیمانی دانشگاه تهران بسیج اساتید سردار سلیمانی دانشگاه تهران شخصیت ایشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی