Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید میثم حصاری  معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: این آثار شامل محصولات رشته‌های مختلف صنایع دستی شامل خوشنویسی، منبت، سفال، رودوزی‌های الحاقی، چرم، زیورآلات سنتی، کاشی‌ها و ساز‌های سنتی است.

وی اضافه کرد: معرفی این آثار با هدف شناساندن توانمندی‌های صنایع دستی استان قزوین به منظور امکان سنجی صادرات آن‌ها و بازاریابی بین المللی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: علاوه بر معرفی آثار دارای نشان ملی هنرمندان قزوینی، در یک بخش دیگر از این نمایشگاه، غرفه‌ای به منظور فروش محصولات صنایع دستی قزوین در نظر گرفته شده است که در آن گلیم، چرم، قلم زنی و نقاشی‌های پشت شیشه عرضه می‌شود.

حصاری گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از پنجم تا هشتم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

استان قزوین دارای بیش از هفت هزار هنرمند صنایع دستی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان قزوینی صنایع دستی گردشگری قزوین صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل