Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:52:05 GMT

از بازرسی‌های اصناف در طارم چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۱۲۲۱

از بازرسی‌های اصناف در طارم چه خبر؟

ایسنا/زنجان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت طارم گفت: درج ‌نکردن قیمت و گران‌فروشی، عمده تخلف انجام شده از سوی اصناف طارم در طرح تشدید بازار است.

حمید واعظی در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار در شهرستان طارم هم‌زمان با روزهای پایانی سال خبر داد و عنوان کرد: از زمان آغاز طرح تشدید بازرسی در طارم تاکنون ۹۸ مورد بازرسی توسط بازرسان از صنوف مختلف این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرونده اصنافی که در حوزه بازار تخلف داشته باشند، به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود، تصریح کرد: طی بازرسی‌های انجام‌ شده در طارم ۱۳ پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹۶ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مسئول با اشاره به بیشترین‌ تخلفات انجام شده از سوی اصناف در طارم، یادآور شد: درج نکردن قیمت‌ها بر روی اجناسی که در معرض فروش قرار دارند و نیز و گران‌فروشی از مهم‌ترین تخلفات انجام شده توسط برخی از اصناف در طارم است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم با اشاره به صنوفی که بیشتر مرتکب تخلف در طارم شده‌اند، خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته در حوزه خوار و بارفروشان، نانوایان، پوشاک و آهن‌فروشان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان بازرسی و نظارت انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی