Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یک هیئت دیپلماتیک امارات از مرکز صلح و نوآوری پرز در اراضی اشغالی بازدید کرد.

در اقدامی در پرتو علنی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، امارات به تازگی یک هیئت از وزارت خارجه خود را به اراضی اشغالی اعزام کرد. بازدید هیئت اماراتی از مرکز نوآوری پرز، بخشی از یک سفر گسترده برای آماده سازی و تدارک زمینه‌های افتتاح سفارت امارات در اراضی اشغالی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز پرز در بیانیه‌ای اعلام کرد سفارت امارات در اراضی اشغالی به زودی و در اوایل آوریل آینده افتتاح خواهد شد.

امارات و رژیم صهیونیستی سال گذشته میلادی روابط پنهانی خود را تحت لوای امضای توافقنامه آبراهام علنی کردند. از آن زمان حدود ۱۳۰ صهیونیست به دبی سفر کرده اند. تعطیلی فرودگاه در سرزمین‌های اشغالی در ماه ژانویه یک وقفه کوتاه در سفر‌ها ایجاد کرده، اما بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های صهیونیست همچنان مشتاق دیدار با شرکای خود در این کشور خلیجی هستند.

دولت‌های عربی امارات، بحرین، سودان و مراکش به تازگی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند. این در حالی است که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در گروِ بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت‌المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط سفارت امارات اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کد خبر 749715

دیگر خبرها

  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی