Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:13:46 GMT

شهرستان بشرویه نیازمند ثبت وقف در حوزه های قرآنی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۳۲۴۹

شهرستان بشرویه نیازمند ثبت وقف در حوزه های قرآنی

قیصری گفت: بر اساس نیازسنجی انجام شده شهرستان بشرویه نیازمند وقف در زمینه های کمک به بیماران خاص، کمک به نخبگان و دانش آموزان بی بضاعت و بحث های قرآنی است.

«محمود قیصری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در شهرستان بشرویه حدود 400 موقوفه متصرفی با نیت عزاداری، کمک به نیازمندان و ایتام وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک مورد وقف جدید به ارزش 250 میلیون تومان با نیت اقامه نماز در شهرستان بشرویه به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به تعداد رقبات موجود در شهرستان بشرویه گفت: یک هزار و 400 رقبه در شهرستان بشرویه وجود دارد که همه این رقبات منفعتی هستند.

 

قیصری با بیان اینکه امسال یک پروژه عمرانی در دستور کار قرار داشت، ادامه داد: امسال بحث صحن سازی امامزاده نجمه خاتون(س) روستای مجد این شهرستان با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان اجرایی شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه در ادامه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت پنل خورشیدی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات در بشرویه راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 7 فقره سند برای تثبیت موقوفات در بشرویه به ثبت رسیده است، افزود: در مجموع تاکنون برای 15 وقف سند مالکیت در این شهرستان صادر شده است.

 

قیصری در پایان تاکید کرد: بر اساس نیازسنجی انجام شده شهرستان بشرویه نیازمند وقف در زمینه های کمک به بیماران خاص، کمک به نخبگان و دانش آموزان بی بضاعت و بحث های قرآنی است.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: سند مالکیت موقوفات وقف قرآنی شهرستان بشرویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند