Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:27:11 GMT

پلیس مانع زمین‌خواری ۲۸۰۰ متری در مهدیشهر شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۳۵۳۹

پلیس مانع زمین‌خواری ۲۸۰۰ متری در مهدیشهر شد

سرهنگ محمداسماعیل حداد روز شنبه به رسانه ها افزود: در راستای اجرای ماموریت های پلیس امنیت اقتصادی کشف یک پرونده زمین‌خواری در شهرستان مهدیشهر در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی در منطقه دربند مهدیشهر با تصرف غیرقانونی یک قطعه زمین کشاورزی، تغییر کاربری و قطعه بندی آن اقدام به ویلاسازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام انتظامی، پس از انجام هماهنگی‌های لازم بناهای احداث شده در این قطعه زمین تخریب و به کاربری کشاورزی بازگردانده شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان با اشاره به مخاطرات تخریب منابع طبیعی و زمین های کشاورزی، از مردم خواست تا چنانچه با اینگونه موارد مواجه شدند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و از این طریق در تامین امنیت مشارکت کنند.

برچسب‌ها زمین سمنان مهدی شهر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زمین سمنان مهدی شهر زمین سمنان مهدی شهر انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انسداد ۱۲۸ تار نمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی در فضای مجازی در راستای مبارزه با قاچاق وجرائم اقتصادی عنوان داشت: بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی جویی جرائم اقتصادی، کالای قاچاق و جرائم گمرکی توسط کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

وی عنوان داشت: در اسفندماه سال گذشته با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال ۳۰۶ تارنمای فعال در بستر اینترنت که در زمینه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم مربوط به حوزه گمرک فعالیت داشتند شناسایی و مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق می‌کردند، گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۷۸ تارنماو صفحه فعال در بستر اینترنت که در حوزه جرائم اقتصادی از جمله اخلال در بازار ارز، قمار و پولشویی، دارو‌های غیر مجاز فعالیت داشتند شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

سردار رحیمی با اشاره به انسداد ۱۲۸ تار نما و صفحه متخلف در فضای مجازی که در حوزه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم گمرکی فعالیت داشتند، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع برخی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری ۶ نفر از مدیران صرافی‌های که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آن‌ها مطرح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می‌شود، عنوان داشت: به منظور مقابله با اخلال گران اقتصادی در فضای سایبری ۲۴ پرونده قضایی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمین فعال (پیرامون قاچاق و جرائم اقتصادی) دستگیرشدند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک