Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@03:09:36 GMT

تکلیف بدهی‌ سرخابی‌ها چه می شود؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۳۶۹۶

تکلیف بدهی‌ سرخابی‌ها چه می شود؟

ایران اکونومیست- مدیرعامل فرابورس ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت پذیرش دو شرکت استقلال و پرسپولیس در فرابورس، درمورد بدهی این دو شرکت به بازیکنان و مربیان مختلف توضیحاتی را ارائه کرد.

امیر هامونی  درمورد آخرین وضعیت پذیرش سرخابی‌ها در فرابورس توضیح داد: پرسپولیس از از نظر فرایندی جلوتر از استقلال است. جلسه پیش پذیرش و هماهنگی اولیه پرسپولیس انجام شده و باید تکمیل مدارک را انجام دهند تا وارد هیات پذیرش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به این سوال که تکلیف بدهی های دو باشگاه به بازیکنان و مربیان مختلف چه میشود، پاسخ داد: بسیاری از موارد در گزارشی که به دست من رسید در ۶ ماهه برطرف شده است و دولت هم دارایی ای که لازم بوده را تزریق کرده است.

مدیرعامل فرابورس تاکید کرد: اما اصلاح ساختار در دو باشگاه انجام میشود که باید متناسب با بازار سرمایه باشد.

بر اساس این گزارش، پیش از این وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بود که تمامی مستندسازی‌ها، گزارشات ثبت مالی، برگزاری مجامع و حسابرسی‌ها و مستندسازی املاک و دارایی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌منظور خصوصی‌سازی انجام شده است.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

 شریفی، رئیس دانشگاه بین‌المللی قم اعلام کرد که در‌های دانشگاه قم، به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، برروی تمامی اعضای هیئت علمی و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر امریکا و حامیان آزادی قدس شریف، باز است.

این اساتید و دانشجویان می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، پایتخت دفاع از مظلومان و ستمدیدگان عالم، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا