Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:24:27 GMT

مسیر پیست اسکی همدان مسدود است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۳۷۱۷

مسیر پیست اسکی همدان مسدود است

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با وجود اینکه پلیس محدودیتی در مسیر پیست اسکی «تاریک‌دره» همدان ایجاد نکرده اما امکان تردد در این مسیر وجود ندارد و شرایط جوی و فیزیکی این مسیر را مسدود کرده است.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: مسیر پیست هنوز برف‌روبی نشده و فعلاً مسدود است، روز گذشته در مسیر جاده گنجنامه نیز با توجه به برف زیاد در حاشیه و توقف زیاد خودروها امکان تردد نبود و به ناچار مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: در حال حاضر مسیر جاده گنجنامه از مسیر میدان قائم(عج) به دنبال برف‌روبی و بازگشایی مسیر توسط شهرداری باز است و مشکلی برای تردد در این مسیر وجود ندارد.

جمالی با تأکید بر اینکه مسیر پیست اسکی خطرناک است، خاطرنشان کرد: به علت شرایط خاص برخی از نقاط پیست و کوهستانی بودن مسیر و همچنین داشتن عرض کم، امکان تردد برای خودروهای سواری در این منطقه وجود ندارد.

وی مطرح کرد: روز گذشته حدود هشت خودرو در مسیر پیست اسکی ماندند و سرانجام توسط خودروهای آفروید و خودروهای محلی که قابلیت تردد داشتند، از محل خارج شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه پایانی سال هستیم، تردد در حوزه مرکزی شهر زیاد شده است بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم از خودرو برای تردد در این حوزه استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه در ساعت‌های پایانی شب و ظهر شاهد مشکل ترافیکی زیادی در این نقطه هستیم، گفت: پارک خودرو در کوچه‌های حوزه مرکزی شهر نارضایتی مردم را به دنبال داشته و برای پلیس راهنمایی و رانندگی شهر نیز مشکل ایجاد کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پیست اسکی برف گنجنامه راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی مسیر پیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد