Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران رهی روز در جلسه هماهنگی اجرای طرح آجر به آجر در استان افزود:راستای اجرای طرح تحول مشارکت‌های مردمی و" آجر به آجر"،تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال از سوی زنان استان در این پویش جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه تعهد اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان در این پویش احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای "سردبیشه" بخش بازفت شهرستان کوهرنگ است، گفت: اجرای این پویش تا پایان اسفندماه در استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، تعهد جمع‌آوری کمک در این پویش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که در صورت جمع‌آوری این میزان تعهد، به همین میزان نیز از اعتبارات ملی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برای ساخت این مدرسه اختصاص داده می‌شود.

وی اظهار داشت:خیران می‌توانند با مراجعه به درگاه‌های اینترنتی ajorBajor.ir و MehreMadrese.ir با پیوستن به این پویش و پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

رهی با تاکید بر اینکه همه افراد می‌توانند با هر میزان کمک در این طرح شرکت کنند، گفت: خیرین در صورتی که کمک آنها بیش از ۲۵۶ میلیون ریال باشد، می‌توانند یک کاشی به نام خودشان یا هر نامی که در نظر دارند در مدرسه نصب شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این طرح پیش بینی شده که ۱۷ هزار نفر مشارکت داشته باشند که می‌توان با سهیم کردن دانش‌آموزان، فرهنگیان و همچنین اعضای شورای آموزش و پرورش و خیرین این میزان را محقق کرد.

رهی با اشاره به اجرای طرح ملی آجر به آجر که در ماه محرم و صفر در سراسر کشور اجرایی شد، افزود: تعهد استان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای احداث یک مدرسه ۲ کلاسه بود، با کمک یک مووسسه محقق شد.

رهی با اشاره بر اینکه در سال تحصیلی جدید ۵۷ طرح خیرساز نیمه‌تمام با ۳۹۳ کلاس درس و زیربنای ۱۰ هزار و ۸۴۰ مترمربع با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد، افزود:تفاهمنامه احداث ۶ مدرسه جدید نیز با خیرین منعقد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با  اشاره به نقش خیرین در احداث مدرسه و تجهیزات فضاهای آموزشی گفت: این استان در طرح آجر به آجر از نظر تعداد خیرین رتبه ۲۱ را کسب کرده است که نسبت به جمعیت دانش‌آموزی و همچنین جمعیت استان رتبه عالی است.

فرحناز قائدامینی بر نحوه رتبه‌بندی این طرح انتقاد کرد و گفت: شاخص‌های رتبه‌بندی این طرح باید براساس تعداد دانش‌آموز و همچنین جمعیت استان تغییر کند.

به گفته وی، اجرای طرح ملی آجر به آجر و پویش من مادرم در راستای تحقق سند تحول بنیادین است که بتوان از خرده خیران برای احداث مدرسه استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال و بختیاری ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور شهرکرد چهارمحال وبختیاری خیران مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور شهرکرد چهارمحال وبختیاری خیران مدرسه ساز اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری آجر به آجر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری