Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان بیوس گفت: از ابتدای اسفند صدور و چاپ دفترچه درمانی در شعب تأمین اجتماعی متوقف می‌شود البته دفترچه های در دست مردم همچنان دارای اعتبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان بیوس در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از ابتدای اسفند صدور و چاپ دفترچه درمانی در شعب تأمین اجتماعی متوقف می‌شود البته دفترچه های در دست مردم همچنان دارای اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: مردم برای دریافت خدمات پزشکی هنگام مراجعه به مراکز پزشکی نیازمند کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه هستند و در صورتی که پزشک مربوطه با سازمان تامین اجتماعی قرار داشته باشد و در سیستم نسخه الکترونیکی ثبت نام کرده، می تواند از طریق نسخ الکترونیکی بیمار را ویزیت کند.

بیوس گفت: بیمار هم با ارائه کارت شناسایی می تواند داروی خود را دریافت کند.

وی عنوان کرد: به پزشکانی که در طرح نسخ الکترونیک ثبت نام نکرده اند، توصیه می‌کنیم نسبت به ثبت نام اقدام کنند زیرا بخشی از مطالبات پزشکان در پایان همان روز پرداخت می‌شود.

بیوس تصریح کرد: پزشکانی که از نسخ الکترونیکی استفاده نمی کنند می توانند از دفترچه در دست بیماران استفاده کنند و اگر فاقد برگ است، از سرنسخه پزشک با دو برگ استفاده کنند و نام و نام خانوادگی و شماره ملی بیمار را ثبت کنند.

این مسئول بیان کرد: پزشک پس از تجویز ویزیت یک نسخه را به بیمار تحویل می دهد و یک نسخه را نزد خود نگه می‌دارد و برای دریافت هزینه به سازمان تأمین اجتماعی تحویل خواهد داد.

بیوس خاطر نشان کرد: در این صورت بیمار هم با تحویل نسخه اول می تواند به داروخانه ها مراجعه و داروی خود را برابر تعرفه های سازمان تامین اجتماعی دریافت کنند.

 مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه  با تاکید بر اینکه به پزشکان توصیه می‌شود از نسخ الکترونیک استفاده کنند،  افزود: از ابتدای اردیبهشت استحقاق درمان و تامین اعتبار از مراجعه حضوری به غیر حضوری تغییر کرده و دیگر با شماره گیری #4*1420* یا ورود به سامانه ES.TAMIN.IR امکان پذیر است.

بیوس گفت: با این اقدام ۸۰۰ هزار مراجعه کاهش یافته و با حذف دفترچه‌ها نیز ۴۰۰ هزار مراجعه دیگر به شعبه تامین اجتماعی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تامین اجتماعی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان