Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگانی گفت:پژوهشکده سوانح طبیعی در باخرز همه تسهیلگران محلی خود را در راستای برنامه‌های چالش زعفران باخرز فعال خواهد نمود و معتقدیم در اجرای این چالش نقش اساسی و اصلی را باید مردم باخرز ایفا نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از باخرز، «سید امیر حسین گرگانی» امروز(۲ اسفند) در مراسم امضای تفاهم‌نامه اجرای چالش زعفران باخرز که به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در فرمانداری باخرز استان برگزار شد گفت: مرکز رشد این پژوهشکده به ‌عنوان اولین مرکز رشد نهادهای اقتصادی حاکمیتی آمادگی دارد تا در اجرای چالش زعفران باخرز و افتتاح کارخانه نوآوری زعفران باخرز مشارکت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی افزود: پژوهشکده سوانح طبیعی در باخرز همه تسهیلگران محلی خود را در راستای برنامه‌های چالش زعفران باخرز فعال خواهد نمود و معتقدیم در اجرای این چالش نقش اساسی و اصلی را باید مردم باخرز ایفا نمایند، ما در تنظیم آر-اف-‌بی های دقیق زنجیره ارزش زعفران باخرز نیز مشارکت علمی و تخصصی خواهیم داشت.

 

«حسین قشمی» نیز در این نشست اظهار داشت: هدف از برگزاری این چالش شناسایی خلاءهای نوآورانه و فناورانه صادرات زعفران شهرستان باخرز با تکیه‌بر تکمیل زنجیره ارزش این محصول است.

 

دبیر چالش زعفران باخرز با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت اکوسیستم دانش‌بنیان و شبکه سیاست‌گذاری کشور در راستای اجرای چالش زعفران باخرز ابراز داشت: افتتاحیه رسمی این چالش نوآورانه، همزمان با راه‌اندازی و فعال شدن کارخانه نوآوری زعفران در شهرستان باخرز در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ انجام خواهد شد و اختتامیه این چالش نیز در آبان ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به مدل سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های برتر چالش نوآوری باز زعفران باخرز گفت: تأکید ما این است که مردم شهرستان باخرز حتماً در منافع برگزاری این چالش و رفع مسائل این حوزه سهیم باشند و گام‌های این اقدام با همکاری خود آن‌ها برداشته شود.

 

«شافعی» نیز در این نشست اجرای چالش زعفران را گامی مهم در تحقق پیشرفت و آبادانی دانست و اظهار داشت: بهره‌مندی از اقدامات نوآورانه و فناورانه در این چالش سبب افزایش سهم تولیدکننده در زنجیره ارزش زعفران می‌شود.

 

فرماندار باخرز با بیان اینکه محوریت کار در حوزه زعفران در اختیار مردم است ابراز داشت: مشارکت گسترده مردم در چالش زعفران باخرز امری مهم و انکارناپذیر است که سبب موفقیت این چالش می‌شود.

 

وی با تأکید بر لزوم مارکتینگ و برندینگ زعفران باخرز خاطرنشان کرد: اجرای چالش زعفران باخرز سبب جهش صادرات این محصول در این شهرستان می‌شود. 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: چالش زعفران باخرز تفاهم نامه همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز