Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار "مهدی معصوم بیگی" رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همایش فرماندهان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با درود و سلام به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و ایثارگران عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: پلیس فرودگاه تخصصی‌ترین مجموعه پلیس پیشگیری ناجا محسوب می‌شود که بزرگ‌ترین افتخار آن تامین امنیت مطلوب ۵۹ فرودگاه فعال کشور برای تردد با آرامش میلیون‌ها مسافر داخلی و خارجی و صنعت حمل و نقل هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال ۹۹ نزدیک به ۲۳ میلیون مسافر داخلی و خارجی از فرودگاه‌های کشور تردد کرده اند، افزود: در این بازه زمانی بیش از ۲۳۰ هزار سورتی پرواز نیز انجام شده که تامین نظم و امنیت این تعداد از مسافران با توجه به تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس فرودگاه قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه رفتار، کردار و گفتار پلیس فرودگاه باید اسلامی و استاندارد باشد، تصریح کرد: اولین برخورد و مواجهه مسافران داخلی و خارجی صنعت هوایی کشور هنگام ورود و خروج از پایانه‌های هوایی با کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور است لذا پلیس فرودگاه، معرف چهره پلیس کشور است و ایجاب می‌کند شان و منزلت پلیس تراز انقلاب اسلامی حفظ و رعایت شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه فرودگاه‌های کشور نقش مهم و منحصر به فردی را در ماموریت انتظام بخشی به صنعت هوایی کشور بر عهده دارند و این مهم ضرورت توجه به پلیس تخصصی فرودگاه را دو چندان کرده است، گفت: بحمدالله مستمر بودن امور آموزشی، تیزهوشی و خدمت جهادی همچنین بهره گیری از فناوری‌های نوین و تلاش برای هوشمندسازی پلیس فرودگاه موفقیت بیش از پیش پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا را فراهم کرده است که از این بابت قدردان زحمات فرماندهان، مدیران و کارکنان ولایی و پرتلاش مجموعه بزرگ پلیس فرودگاه‌های کشور هستیم.

سردار معصوم بیگی تشدید اقدام‌های کنترلی با هدف پیشگیری و مقابله با خروج کالا و ارز غیر مجاز از مرز‌های هوایی کشور را از جمله ماموریت‌های مهم این پلیس ارزیابی کرد و تصریح کرد: افزایش ۳۵ درصدی کشف کالا و ارز قاچاق در ۱۰ ماهه سال جاری گویای ممتاز و موثر بودن فعالیت‌های پلیس فرودگاه در حفظ امنیت اقتصادی کشور است، ضمن اینکه با اقدامات موثر پیشگیرانه، ۳۲ درصد سرقت در فرودگاه‌های کشور در این مدت کاهش یافته است.

وی جلوگیری از جا به جایی مواد مخدر از مرز‌های هوایی کشور را یکی از حساس‌ترین ماموریت‌های پلیس فرودگاه دانست و تصریح کرد: با هوشیاری کارکنان بیش از یک تن انواع مواد مخدر در این بازه زمانی کشف شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فرودگاه کشف کالای قاچاق قاچاق کالا و ارز کشف مواد مخدر پلیس پیشگیری ناجا فرودگاه های کشور پلیس فرودگاه هوایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین‌ امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، احمد واحدیان ابوترابی در این باره گفت: در نخستین‌ ماه سال ۱۴۰۳، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را از جمله دلایل اصلی افزایش مصرف سوخت دانست و افزود: حجم مصرف سوخت هوایی در فروردین‌ امسال نسبت به اسفند سال ۱۴۰۲، ۸.۹ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور تأکید کرد: در این ماه عملیات سوخت‌رسانی به‌صورت روزانه به ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور انجام شده است.

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز