Web Analytics Made Easy - Statcounter

 استاندار گلستان در حکمی احسان مکتبی را به عنوان رییس و حمیدرضا ملک حسینی را به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان گلستان منصوب کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان تسهیلات فراوانی برای رونق تولید پرداخت شده اما نتایج حاصل از آن کمتر از حد انتظار بود.

غلامرضا منتظری در نشست با جمعی از مدیران دستگاه ها و بانک های عامل در حوزه اشتغال گلستان از آنان خواست که موانع رونق تولید را جمع آوری کرده و برای مشارکت در برطرف کردن آن در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان نیز در این جلسه گفت: نرخ بیکاری استان در پاییز امسال به ۸.۸ درصد رسیده در حالی که این رقم پارسال ۱۱ درصد بود.

سعید مازندرانی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ هزار و ۱۰۴ فرصت شغلی در گلستان ایجاد شده که صنعت، معدن و تجارت با ۹ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سه هزار و ۶۹ فرصت شغلی و جهاد کشاورزی با سه هزار و ۶۴ فرصت شغلی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

​**

رییس کل دادگستری گلستان از دستگیری کارشناسی که در ازای صدور نظر کارشناسی غیرواقع در پرونده ها، رشوه می گرفت خبر داد و گفت: این کارشناس رسمی قرار بود در پرونده با موضوع برآورد خسارت زمین کشاورزی نظر کارشناسی اعلام کند اما به یکی از طرفین پرونده گفته بود حاضر است در ازای دریافت رشوه ، نظر کارشناسی را به نفع او تغییر دهد.

هادی هاشمیان اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این کارشناس هنگام دریافت رشوه در گنبدکاووس دستگیر شد.

**

دکتر محمدصالح شفیعیان عضو هیات علمی گروه مهندسی شیمی دانشگاه گلستان به دلیل فعالیت‌های برجسته آموزشی، پژوهشی و نوآوری، موفق به کسب جایزه ارزشمند ملی "دکتر کاظمی آشتیانی" از بنیاد ملی نخبگان شد.

**

سرپرست بخشداری نوکنده در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی نوکنده بر تسریع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی این شهر تاکید کرد.

محمدابراهیم شربتی اظهار داشت: با اجرای پروژه های عمرانی و تکمیل پل محله های نظری ها و شهابی ها بسیاری از مشکلات حمل و نقل و رفت و آمد عمومی نوکنده رفع می‌شود.

**

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت از ابتدای سال تاکنون ۱۰۱ خانه به خانواده‌های دارای ۲ معلول استان اهدا شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد بیشتر است.

سیدمهدی حسینی اظهار داشت: ۳۷ منزل برای خانواده های ۲ معلول گلستان در حال ساخت است که تلاش می کنیم تا پایان کار دولت دوازدهم این خانه ها به بهره برداری برسد.

**

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رامیان گفت که ۷۵ میلیارد ریال اعتبار از منابع سازمان راهداری کشور برای روکش آسفالت بخشی از جاده اولنگ رامیان - شاهرود اختصاص یافت.

حسن حقیقت اظهار داشت: با اعتبارات پیش بینی شده امسال ۱۰ کیلومتر از طول این جاده ۵۰ کیلومتری آسفالت می‌شود.

وی بابیان اینکه هم اکنون عملیات زیرسازی، ساخت ابنیه، ترانشه برداری و تعریض بخش‌هایی از جاده اولنگ رامیان در حال انجام است، افزود: عملیات آسفالت این جاده با بهبود شرایط جوی شروع خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دادگستری گرگان ستاد انتخابات کشور نوکنده گلستان معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دادگستری گرگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دادگستری گرگان ستاد انتخابات کشور نوکنده گلستان معلولان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان

محمدی گفت: در راستای سیاست‌های مردمی سازی فعالیت‌های محیط زیست، ارتقای سواد محیط زیستی و معیشت پایدار یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان تاسیس خانه‌های محیط زیست است.

او ادامه داد: خانه‌های محیط زیست یکی از بستر‌های اصلی برای مردمی سازی فعالیت‌های این حوزه بوده که منجر می‌شود سواد و دانش محیط زیستی مردم افزایش پیدا کند و در نهایت محیط زیست حفظ شود.

محمدی افزود: در مرحله اول ۸ مرکز شهرستان (گرگان، بندرگز، ترکمن، گمیشان، گنبدکاووس، رامیان، مینودشت و مراوه تپه) انتخاب شده اند تا خانه‌های محیط زیست به صورت پایلوت در این مراکز شروع به فعالیت کنند.

او ادامه داد: برای اجرایی شدن این مهم با اداره کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ... صحبت شده و اولویت ما فضا‌های مازاد ادارات مختلف است.

محمدی گفت: در حال حاضر افتتاح خانه محیط زیست بندرترکمن انجام شده و افتتاح ۷ خانه محیط زیست دیگر در تاریخ ۳ خرداد با حضور معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار می‌شود.

او افزود: در گام نخست این خانه‌ها در فضای شهری شروع به فعالیت می‌کنند و پس از بررسی خروجی فعالیت این خانه‌ها در مراحل بعدی به سراغ تاسیس خانه‌های محیط زیستی در روستا‌ها می‌رویم.

محمدی تاکید کرد: خانه‌های محیط زیست مطابق با اصل ۵۰ قانون اساسی به عنوان بستری برای تعامل، تفاهم، همکاری داوطلبانه و موثر در حوزه محیط زیست راه‌اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان