Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:42:50 GMT

باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان نیازمند اعتبار است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۶۸۶۳

باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان نیازمند اعتبار است

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:با توجه به شرایط موجود بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان نیازمند اعتبارات بیشتری است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی  با اشاره به اینکه برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با حمایت فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، توضیح داد:کمیته‌بندی این کنگره انجام و وظایف کمیته‌ها مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راس شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان زنجان آیت‌الله خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان، حقیقی استاندار زنجان و سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها نیز به ریاست فرمانداران جلسات این کنگره برگزار و هماهنگی لازم برای اجرای آن انجام شده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: عمده‌ترین برنامه این کنگره جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس از جمله وصایا و زندگینامه رزمندگان، شهدا و آزادگان به صورت مکتوب و تالیفات مختلف است. مصاحبه از رزمندگان و سرداران انجام شده و اسناد مربوط به رزمندگان زنجان در لشکرهای ۱۷ علی بن ابیطالب (ع)، لشکر ۸ نجف و لشکر ۳۱ عاشورا در مرکز جمع‌آوری می‌شود.

طهماسبی یادآور شد: بیشترین فعالیت‌ها در خصوص انجام مقدمات کار برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس کرونا، اجلاسیه اصلی در سال ۱۴۰۰ برگزار شود. اقشار مختلف بسیج و هیئت های مذهبی هم یادواره هایی برگزار خواهند کرد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از انعقاد قراردادهایی با نویسندگان برای نگارش کتاب‌های کنگره شهدا خبرداد و گفت: نویسندگان استان در زمینه نگارش کتب دفاع مقدس استان فعالیت می‌کنند.

طهماسبی  در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیشرفت احداث باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان، یادآور شد: با توجه به شرایط موجود بهره‌برداری از این موزه نیازمند اعتبارات بیشتری است که از استاندار خواستاریم به موضوع باغ موزه ورود جدی داشته باشد تا این باغ موزه همزمان با برگزاری اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: برای افتتاح باغ موزه دفاع مقدس نیازمند هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از طریق تهران و استان نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس زنجان کنگره شهدا باغ موزه دفاع مقدس سپاه انصار المهدی دفاع مقدس استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ مصطفی سلیمی مفرد عصر یکشنبه در بازدید از طرح‌های آبیاری قطره‌ای نخیلات آب‌پخش اظهار داشت: طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند یک اجماع استانی برای تأمین اعتبار پروژه و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله اداره آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی به منظور اجرای با کیفیت آن است.

وی در خصوص نحوه تأمین اعتبار این طرح اظهار کرد: در حال حاضر طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش دارای اعتبار ملی است اما در سال گذشته تنها ۵۰ درصد اعتبار آن (حدود ۶۰ میلیارد تومان) تأمین شده و همین موضوع منجر به کند بودن روند پیشرفت پروژه شده است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان خاطر نشان کرد: اجرای سریع و باکیفیت این پروژه نیاز به همدلی و هماهنگی بین همه مسئولان استان بوشهر دارد و در کنار اعتبار ملی، اعتبار استانی نیز باید برای آن در نظر گرفته شود.

کد خبر 6091528

دیگر خبرها

  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است