Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:01:42 GMT

خنثی سازی موانع دشمن با حرکت جهادی میسر است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۷۰۵۷

خنثی سازی موانع دشمن با حرکت جهادی میسر است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رئیسی عصر شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: ما نسبت به اقدامات و کارها باید یک حرکت جهادی را دنبال کنیم که اولین قدم در این راه انگیزه، دوم هدفدار بودن مدیریت و سوم غافل نشدن از دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما ناکارآمد بوده و کار به بار ننشیند، گفت: ما در کار جهادی نباید هیچ چیزی را مانع بدانیم و چنانچه در دوران هشت سال دفاع مقدس اینگونه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی افزود: حرکت جهادی حرکت با سرعت و شتابان اما با تعقل است و این استان که این همه امکانات و ظرفیت دارد، باید این امکانات را در جهت کاهش بیکاری و افزایش اشتغال مورد استفاده قرار دهد.

وی افزود: در خصوص زلزله نیز، اگر بناها استاندارد باشد، کمترین خسارات رخ می‌دهد و در مناطق زلزله شده خانه‌ها کمتر دچار آسیب می‌شوند.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: با توجه به اینکه در کشور ما امکان وقوع زلزله وجود دارد، گفت: این امر از ضرورت‌هایی است که بارها اعلام شده و شهرداری‌ها و شوراهای شهر و مسئولین باید اجازه ندهند سازه‌ای بدون رعایت اصول مهندسی ساخته شود.

وی افزود: خدا را شاکریم که این زلزله تلفات جانی نداشته اما در خصوص آسیب‌ها که بیش از سه هزار خانه آسیب دیده‌اند، هر مسئولی نسبت به اتفاقاتی که افتاده باید مسئولیت پذیری داشته باشد.

کد خبر 5151946

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه آیت الله سید ابراهیم رئیسی سفر استانی یاسوج ویروس کرونا زلزله کرمانشاه بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سی سخت اردبیل شهرستان کرج شهرکرد زمین لرزه مشهد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶