Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- این روزها شایعات پیرامون انتخاب سرمربی استقلال زیاد است. بحث و گمانه زنی برای ابقای فکری یا حضور فرد جدیدی روی نیمکت تیم، به سوژه اصلی اخبار آبی ها تبدیل شده است.
به گزارش آریا، محمود فکری سرمربی استقلال در حالی همراه کادرفنی این تیم تمرینات آبی پوشان را زیرنظر دارد که در فضای مجازی هر روز شایعه برکناری او به گوش می رسد و با توجه به نارضایتی هواداران استقلال از نتایج این تیم رسانه ها هم بعضا شایعه های فضای مجازی را منعکس می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که محمود فکری استقلال را تمرین می دهد و به او اعلام شده سه بازی دیگر فرصت دارد، همچنان اخباری مبنی بر احتمال تغییر کادر فنی استقلال به گوش می رسد. رسانه رسمی باشگاه استقلال هم با سکوت خود به انتشار این اخبار دامن زده است. البته از تلاش عضو هیات مدیره باشگاه هم نمی توان به سادگی گذشت.
گویا یک عضو هیات مدیره استقلال همچنان در تلاش است محمود فکری را برکنار کند. هفته گذشته برگزاری جلسه های آنلاین به این عضو هیات مدیره که در تلاش برای جمع آوری امضا برای برکناری محمود فکری بود، اجازه این کار را نداد اما او این بار می خواهد در جلسه حضوری از اعضا برای برکناری محمود فکری امضا بگیرد. صد البته اگر استقلالی ها یک گزینه قوی دم دست داشتند، اخراج محمود فکری رقم می خورد اما از آن جایی که گزینه ای دم دست نیست، غیر از یک عضو هیات مدیره، سایر اعضا با این تلاش همکار خود که قصد حذف فکری را دارد، همراهی نمی کنند و با او همراه نمی شوند.
در آخرین نشست هیات مدیره که به صورت آنلاین برگزار شد، دو عضو هیات مدیره خواهان برکناری فکری بودند و دو عضو دیگر هم با این پیشنهاد مخالفت کردند و پرونده تغییر سرمربی استقلال با این تصمیم که به کادر فنی فعلی سه بازی فرصت داده شود، بسته شد. اما این بار عضو هیات مدیره که مخالف ادامه همکاری فکری است، امید دارد در جلسه حضوری بیش از یک عضو دیگر را با خود همراه کند و امضای نهایی برای برکناری فکری را بگیرد. اگر سه نفر از 4 عضو هیات مدیره استقلال به برکناری محمود فکری رای بدهند، این تغییر انجام خواهد شد. فعلا فقط یک نفر با این عضو هیات مدیره همراهی می کند و دو عضو دیگر می گویند این دو، سه بازی را هم با فکری سپری کنیم و بعد از بازی با مس و فولاد، درباره او تصمیم بگیریم.
اصل ماجرا این است که اگر استقلال گزینه دست به نقد داشت محمود فکری همان فردای بازی با سپاهان برکنار شده بود اما آلترناتیوی در دسترس نیست که با انتخابش خیال باشگاه راحت شود. به همین دلیل شاید پرونده تقویت کادرفنی جایگزین تغییر کادر فنی شود و هیات مدیره تنها یک مربی جدید به کادر فکری اضافه کند.
تا روز گذشته و پیش از دیدار گل گهر و پرسپولیس، ژنرال آبی ها اصلی ترین گزینه محتمل برای حضور در استقلال بود. شاید خیل عظیمی از هواداران استقلال نیز به بازگشت او راضی شده بودند ولی شکست بدموقع و عجیب 5 بر صفر مقابل پرسپولیس، بسیاری از معادلات را تغییر داد. هر چند هنوز هم ژنرال می تواند گزینه بازگشت به استقلال باشد ولی شکست دیروز کار را کمی سخت کرد.
فرهاد مجیدی همواره یکی از گزینه های حضور بر روی نیمکت آبی ها بوده است. مجیدی که استقلال را به نائب قهرمانی لیگ برتر رساند، در جام حذفی نیز تیمش را تا فینال پیش برد ولی شکست مقابل تراکتور باعث شد او به کارش در این تیم پایان دهد. این روزها نام فرهاد مجیدی برای جایگزینی فکری شنیده می شود ولی تا به امروز هیچ تماسی از سوی مدیران استقلال با او گرفته نشده است.
مهدی پاشازاده، بازیکن سابق آبی پوشان که اکنون هدایت پاس همدان در دسته دوم را برعهده دارد، به عنوان گزینه احتمالی نام برده می شود. پاشازاده هدایت نساجی، سپیدرود، بادران و شاهین بوشهر را نیز در کارنامه دارد.
گزینه پایانی مدیران استقلال، ابقای محمود فکری است. هواداران استقلال حتی در زمان صدرنشینی این تیم نیز از سبک بازی تیم فکری دل خوشی نداشتند ولی سرمربی آبی پوشان معتقد بود انتقادها از تیم صدر جدول، به دور از انصاف است. حالا او نه تنها دیگر صدرنشین لیگ نیست بلکه با 4 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده سوم حضور دارد.
فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر در شرایطی از امروز برای تیم های لیگ برتری شروع شده که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در حال حاضر بسته است و آبی ها فعلا نمی توانند اقدام به خرید بازیکنان مورد نظر خود کنند. بودروف بعد از شکایت از استقلال پنجره این باشگاه را بسته و تا آبی ها 140 هزار دلار به او پرداخت نکنند، مجاز به عقد قرارداد با بازیکن جدید نیستند. این اتفاق در شرایطی است که پیش از این مدیران استقلال وعده داده بودند با شروع نقل و انتقالات پول بوردروف را پرداخت می کنند که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقویت کادرفنی تغییر کادر فنی استقلال عضو هیات مدیره هیات مدیره محمود فکری کادر فنی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول، در لیست گزینه‌های مورد نظر باشگاه بارسلونا برای خرید در بازار تابستانی قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در گزارشی نوشت که باشگاه بارسلونا خرید یک بال چپ جدید را در اولویت برنامه‌های خود برای بازار نقل و انتقالات پایان فصل قرار داده و اولین گزینه‌اش هم لوئیس دیاس ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول است.

تصمیم ژاوی هرناندس برای ادامه دادن به مربیگری در بارسلونا تا پایان قراردادش (تابستان 2025) کمی به اوضاع باشگاه ثبات بخشیده و دست باشگاه را برای تحقق برنامه‌هایش در بازار نقل و انتقالات بازتر می‌گذارد. انتظار می‌رود که ژاوی در فصل آینده نیز با آرایش مورد علاقه‌‌اش (3-3-4) بارسلونا را به میدان بفرستد و به همین دلیل او برای سمت چپ خط حمله تیمش به یک گزینه اضافه نیاز دارد. او اما می‌داند که برای رسیدن به هدفش، باشگاه باید بازیکن بفروشد تا بتواند بازیکن بخرد چرا که یکسری تغییرات بزرگ دیگر هم قرار است در نوکمپ رخ دهد.

وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا

طبق گزارش موندودپورتیوو؛ لوئیس دیاس برای ژاوی نسبت به دیگر گزینه‌های مورد نظرش که برای مدتی طولانی‌تر به باشگاه‌های فعلی‌شان متعهد هستند، در دسترس‌تر است که یکی از دلایل آن تغییر سرمربی لیورپول در پایان فصل است. جدایی کلوپ از قرمزپوشان مرسی‌ساید و ورود آرنه اسلات برای جانشینی او، احتمالاً زمینه‌ساز یکسری تغییرات تاکتیکی در شیوه بازی لیورپول خواهد شد که یکی از تبعات آن تردید بازیکن درباره جایگاهش در ترکیب اصلی و وسوسه شدنش برای ترک آنفیلد است.

با این حال خرید دیاس برای بارسلونا کار آسانی نخواهد بود، چرا که قیمت او حدود 70 میلیون یورو تخمین زده شده است و پرداخت چنین رقمی حتی با در نظر گرفتن یک تخفیف قابل توجه با وضعیت مالی فعلی بارسا همخوانی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد