Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) مقاومت گسترده به انواع مختلف آن را یکی از راه‌های مقابله با عاد‌ی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس دانست.

به گزارش رسانه های فلسطینی، هنیه امروز شنبه طی سخنرانی خود در نشست «اتحاد در برابر عادی‌سازی»، خواستار تقویت مشارکت با سایر طیف‌ها و گروه‌های امت اسلامی شد و گفت که این خطر عادی سازی امروز نه تنها محدود به مسئله فلسطین نیست بلکه به یک خطر حقیقی جدی تبدیل شده است که منطقه و ملت‌های منطقه را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین خواستار تلاش و همکاری برای بازگرداندن وحدت ملی فلسطینیان برای مقابله با جریان عادی‌سازی شد و گفت: «برای توافق بر سر برنامه‌ سیاسی خارج از چارچوب توافق اسلو و پشت سر گذاشتن سه دهه‌‌ای که با نشست مادرید آغاز شد باید این برنامه سیاسی بر تأکید بر اصول ملی و عدم به رسمیت شناختن مشروعیت اشغالگران تمرکز کند».

طی شش هفت ماه گذشته امارات، بحرین، سودان و مغرب روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کرده و برخی از آن‌ها تا مرحله افتتاح سفارت‌خانه پیش رفته اند. این عادی سازی روابط در حالی رخ داده است که مسئله فلسطین و طرح صلح عربی که خواهان به رسمیت‌ شناختن این رژیم در مقابل تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی است، محقق نشده است. فلسطینی‌ها این اقدام کشورهای عربی یاده شده را خیانت به آرمان خود دانسته‌اند.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین حماس اسماعیل هنیه عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد

مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد