Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: کسبه باید به این مهم توجه داشته باشند که تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت و یا عدم فعالیت اصناف در ایام پیش رو، در اختیار اتاق اصناف نبوده و اینگونه تصمیمات از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان اصفهان و شهرستان لنجان اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد نورانی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند فعالیت‌های اصناف شهرستان لنجان طی یکسال گذشته اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت آحاد مردم جامعه خصوصاً اصناف، تحت تأثیر قرار گرفت و شاهد تعطیلی گسترده مشاغل مختلف به دلیل قرار گرفتن شهرهای مختلف ایران در وضعیت قرمز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه‌های نخست شیوع بیماری کووید ۱۹، با اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در سراسر کشور، شهرستان لنجان نیز وارد فضای محدودیت‌های سختگیرانه شد، اما با جدی گرفته شدن پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و … وضعیت اپیدمی کرونا به رنگ نارنجی، زرد و آبی درآمد و فعالیت‌های اصناف این شهرستان روند عادی به خود گرفت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر، عدم توجه برخی شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نشان داد در عبور از این بحران با وضعیت ناپایدار و شکننده‌ای مواجه هستیم و شیوع ویروس جهش یافته کرونا سبب شد، نگرانی‌ها در خصوص افزایش بیماران مبتلا به این ویروس، افزایش یابد.

نورانی با اشاره به نگرانی اصناف در خصوص تعطیلی مشاغل مختلف در ایام منتهی به عید نوروز ۱۴۰۰، ادامه داد: علیرغم رسیدن به شرایط مناسب در شهرستان لنجان، اصناف باید توجه داشته باشند که این شرایط کاملاً ناپایدار است، اما چنانچه به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل کسب خود توجه ویژه‌ای داشته باشند، قطعاً گروه‌های مختلف مشاغل در این شرایط با محدودیتی روبه‌رو نخواهند بود.

وی اضافه کرد: کسبه باید به این مهم توجه داشته باشند که تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت و یا عدم فعالیت اصناف در ایام پیش رو، در اختیار اتاق اصناف نبوده و اینگونه تصمیمات از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان اصفهان و شهرستان لنجان اتخاذ می‌شود و در حال حاضر با توجه به وضعیت شیوع این ویروس تصمیمات اتخاذ شده به صورت هفتگی اعلام خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: متأسفانه با اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا، خصوصاً شیوع ویروس جهش یافته در برخی استان‌ها، احتمال آن وجود دارد که دستورالعمل‌های اولیه و اعمال محدودیت گ‌ها مجدداً به مرحله اجرا گذاشته شود و فعالیت اصناف را به تعطیلی بکشاند.

نورانی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های کرونایی به رفتار مردم بستگی دارد، تاکید کرد: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و تداوم وضعیت آبی و یا زرد در شهرستان لنجان باید در ابتدا اصناف و در گام بعد شهروندان و مراجعه کنندگان به اصناف مختلف با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به گونه‌ای عمل کنند که این مهم به یک فرهنگ مبدل شده و بی تفاوتی و عادی انگاری توسط برخی از افراد، به قیمت تعطیلی و از دست دادن جان شهروندان تمام نشود.

کد خبر 476409

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فاصله گذاری اجتماعی اصناف شهرستان لنجان پروتکل های بهداشتی فعالیت اصناف ویروس کرونا داشته باشند اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا