Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@14:42:53 GMT

وحدت زمینه ساز ظهور تمدن نوین ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۸۳۰۲

وحدت زمینه ساز ظهور تمدن نوین ایران اسلامی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد و آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در اصفهان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدارهای جداگانه، با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، در جریان دغدغه های ایشان پیرامون اوضاع اقتصادی کشور و استان و وضعیت معیشتی مردم قرار گرفت.

رضایی همچنین ظهر شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ در دیدار جداگانه با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، دیدار و گفتگو کرد. 

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در این دیدار با تشریح تلاش های جامعه مذهبی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: حساسیت تبلیغاتی بر روی مراسم ها و مجالس مذهبی زیاد است و در اصفهان کمیته معنوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تشکیل شده است و امیدواریم، با تلاش دانشمندان کشور در ساخت واکسن و دارو، کشورمان به ثبات و پیشرفت خوبی در سلامت، اقتصاد و معیشت جامعه برسد.

رضایی در این دیدار با بیان اینکه "مسئولان ضمن توجه به سلامت، به معیشت و آرامش جامعه توجه کنند"، خواستار برگزاری مستمر جلسات درس و مراسم های مذهبی، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا شد و بر ضرورت بهره مندی مردم از ارائه مباحث مذهبی و فرهنگی در مراسم، مجالس و منابر علما تاکید کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ویژگی های دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم با وحدت و ابتکار عمل و غلبه فرصت ها بر تهدیدها، در دهه آینده زمینه ظهور تمدن نوین ایران اسلامی فراهم شود.

رضایی تاکید کرد: همبستگی و همکاری سه قوه که با تدبیر رهبر معظم انقلاب در قالب شورای هماهنگی سران سه قوه شکل گرفته است، باید تقویت شود و لازم است همه مسئولان و نخبگان کشور پشتیبان مواضع مقام معظم رهبری در موضوع لزوم اقدام عملی غرب در برجام باشند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مجمع تشخیص مصلحت نظام مقام معظم رهبری آیت الله طباطبائی نژاد محسن رضایی برجام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش