Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:06:17 GMT

قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳هزار تومان کم شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۸۵۹۶

قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳هزار تومان کم شد

محمدی پور گفت: امروز نسبت به هفته گذشته قیمت هر شانه تخم مرغ به طور متوسط ، ۳ هزار تومان کاهش داشته است.

به گزارش مشرق، سعید محمدی پور در برنامه رویداد  رادیو گفت و گو با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها در بازار شب عید با یک ماه تعجیل اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: امسال وضعیتی خاص داریم و این نظارت‌ها تا ۱۵ فروردین باید ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقلام تقاضا محور در ایام پایانی سال گفت: منظور از تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید یعنی کارهای روتین را سرعت می‌بخشیم و تعداد عملیات‌ها را روی چند کالای به خصوص، چند برابر می‌کنیم.

محمدی پور با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در ماه‌های اخیر گفت: ما از واحدهای فروش تخم مرغ بازرسی به عمل آورده‌ایم که متاسفانه ۸۵ درصد واحدها متخلف اعلام شدند و امروز کمتر از ۳۰ درصد این واحدها متخلفند.

وی ادامه داد: تخلفات بیشتر در حوزه گران‌فروشی، تقلب و کم فروشی است.

محمدی پور افزود: ما جو را برای متخلفان نا امن کردیم و بعد از شناسایی به سازمان تعزیرات صدور و اجرای حکم‌شان صورت می‌گیرد.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان تهران افزود: وقتی قیمت‌ها را تحویل بازار می‌دهند، نظارت بر عهده ماست تا ببینیم بدست مصرف کننده نهایی می‌رسد یا خیر.

محمدی پور گفت: ما هم پرونده‌های این متخلفان را به تعزیرات ارسال کردیم که در نتیجه، امروز نسبت به هفته گذشته به طور متوسط روی هر شانه تخم مرغ، ۳ هزار تومان کاهش قیمت را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: همکاران ما در جهاد کشاورزی عرضه مرغ را در میدان بهمن دو برابر افزایش دادند که با این افزایش، قدری قیمت‌ها کنترل شده است. ما ۱۰ هزار بازرسی در حوزه مرغ داشتیم که ۱۸۰۰ مورد تخلف کشف کرده‌ایم. ارزش آن ۷ میلیارد ریال بود که به تعزیرات ارسال شد.

محمدی پور گفت: در تهران روزانه ۱۲۰۰ تن مرغ مصرف می‌شود و وقتی جنسی تنظیم بازاری است، دستگاه مربوطه باید این مقدار را تهیه و ارائه کند.

وی ادامه داد: وقتی کالایی به میزان کافی وجود نداشته باشد، قیمت آن تعادلی نخواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تخم مرغ میدان بهمن مشرق سازمان تعزیرات سعید محمدی پور قیمت تخم مرغ محمدی پور تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی نقاب دموکراسی غرب فرو افتاد + فیلم

امیر رضا شاهانی، رئیس دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی می‌گوید: مردم آمریکا به توخالی بودن دموکراسی‌های غرب پی برده اند و در حال حاضر نقاب دموکراسی آمریکایی ها فرو افتاده است. آمریکا و دنیای غرب، سال‌ها ماسک دموکراسی و حمایت از ملت‌ها را بر چهره زده بودند ولی رفتار امروز آنها در قبال جنگ غزه و اعتراضات دانشجویی، همه این دروغ‌ها را برملا کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • وقتی نقاب دموکراسی غرب فرو افتاد + فیلم
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • تاکسی بدون خط
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • چند روش ساده برای تقویت مو